  • 1. Data: 2011-06-07 10:42:27
    Temat: jaka solidna obudowa?
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Składam nowego kompa i szukam solidnej obudowy midi tower
    a do tego najlepiej nieudziwnionej stylistycznie za bardzo :)
    coś w stylu np. NZXT Adamas Classic ale ta jest nie do kupienia.
    Potrzebuje portów USB z przodu, najlepiej gdzieś
    na środku wysokości przedniego panela.
    Nie wchodzą w grę obudowy z drzwiczkami przednimi.
    Ostatnio widziałem NZXT M59 GAMING i nawet mogłaby
    by być gdyby nie to za...ste niebieskie podświetlenie :(
    Doradźcie jakiś sensowny model

    I jeszcze pytanie: jaka jest przewaga montażu zasilacza
    na dole obudowy zamiast na górze?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2011-06-07 10:56:13
    Temat: Re: jaka solidna obudowa?
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > Doradźcie jakiś sensowny model
    > I jeszcze pytanie: jaka jest przewaga montażu zasilacza

    Wyjatkowe paskudztwo, ale jak to mowia z gustami sie nie
    dyskutuje.
    AM
    P.S.Dlugo nie trzeba szukac:
    http://allegro.pl/obudowa-chieftec-bm-01b-miditower-
    atx-sklep-fa-gw-i1632644015.html

  • 3. Data: 2011-06-07 11:22:43
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wyjatkowe paskudztwo, ale jak to mowia z gustami sie nie
> [...]

    Kolejny Chieftec, do którego nie wsadzisz 2 penów jednoczesnie na
    frontpanel.
    Odnoszę wrażenie, że ten cały Chieftec odgapił czyjeś konstrukcje i
    jakiś nieudolnik coś doprojektował, bo zawsze jest coś nie tak z
    gniazdami USB - albo są za blisko, albo do góry nogami. Mam ich trochę
    i żaden nie ma poprawnie rozmieszczonych gniazd USB.
    No, ale mimo to, są zrobione z porządnej blachy.

    Jacek W.

  • 4. Data: 2011-06-07 11:39:08
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > No, ale mimo to, są zrobione z porządnej blachy.

    Marzenie scietej glowy... :/ Dopiero co montowalem
    cos w CD-01B-B-355 i blachy sa raczej przecietne.

    Nie wytrzymuja porownania ze starsza chinska tandeta...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Chyba, ze faktycznie obecnie tak wyglada rynek...
    Przypominam sobie, ze jak jakies 2 lata temu zlapalem
    ktoras z tanszych Asus Vento, to faktycznie byla jak origami... :(

  • 5. Data: 2011-06-07 12:26:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    http://www.skapiec.pl/site/cat/11/comp/134384
    --
    marcin

  • 6. Data: 2011-06-07 13:01:07
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Składam nowego kompa i szukam solidnej obudowy midi tower
    > a do tego najlepiej nieudziwnionej stylistycznie za bardzo :)

    Coolermaster Centurion 534 jest bardzo w porządku :) Tyle że USB na dole.
    Mam taką fabrycznie nową i moge sprzedac za niewielka kaske :)

  • 7. Data: 2011-06-07 13:46:59
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    Antec P182 lub P183

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 8. Data: 2011-06-07 17:37:41
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    pogrzebałem trochę w necie i mam następujące typy:
    THERMALTAKE V4
    THERMALTAKE SWING
    ANTEC THREE HUNDRED
    COOLER MASTER RC-690 II RC-692
    COOLER MASTER SILEO 500
    Revoltec Sixty 4

    Za i przeciw do tych modeli mile widziane :)
    najlepiej z doświadczeń praktycznych

    z góry dzięki

  • 9. Data: 2011-06-07 17:52:31
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 19:37:41 +0200, Tadeusz napisał(a):

    > COOLER MASTER RC-690 II RC-692
    > COOLER MASTER SILEO 500

    Kupowałem siostrze kiedyś jakiegoś CM, taki ze średniej półki, ponad 100zł
    bez zasilacza kosztował i pierwsze co to pociąłem sobie paluchy o blachę.
    Od tego czasu wolę unikać :)

    --
    marcin

  • 10. Data: 2011-06-07 18:33:45
    Od: Zbych <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl>

    W dniu 2011-06-07 19:37, Tadeusz pisze:
    > pogrzebałem trochę w necie i mam następujące typy:
    > ANTEC THREE HUNDRED ...

    Mam, używam. Na + : gniazda na górze, duże wiatraki, masywna, filtr z
    przodu, miejsce na zasilacz na dole no i cena.

    Na - : wiatraki głośne należy wymienić, brak gniada USB 3.0 i Firewire z
    przodu.

    --
    Zbychu