  • 101. Data: 2023-07-06 14:08:12
    Temat: Re: Uniwersalna bateria
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 14:02 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Phi, wkretarka.
    > Telefon GSM, Siemens, bateria sie zuzyła i juz sie wyłacza zaraz po
    > włączeniu. Bateria ~600mAh.
    > Prąd zwarcia 11A !
    > A telefonikowi za mało ...

    Wiem, jak na spokojnie to policzyłem to ta wkrętarka wkręcała 20 cm wkręt
    ciesielski, którego nie dała rady do końca wkręcić wiertarka 500W.
    A 12 x 50 to raptem 600W. Pewnie jak bym porządnie podszedł do
    eksperymentu to by się i 70A pokazało na mierniku cęgowym :-)
    A w środku wkrętarki tak na oko kabelki 1-1,5mm2...

    TG

  • 102. Data: 2023-07-06 14:26:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jul 2023 14:02:19 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > Masz na myśli że wiertarka jest pneumatyczna (podłączana do sprężarki)
    > czy ma udar elektropneumatyczny?

    Tzw elektropneumatyczny. Dlaczego elektro, to nie wiem :-)
    A spręzarkę to proponujesz spalinową czy elektro? :-)

    > Jedna i druga, to nie będzie niteo za
    > 80zł. Bo nie zrozumiałem :-P

    Za 200. Ale warto - przynajmniej taka pierwsza opinia :-)
    To po tym, jak sie parksidem meczylem z poł godziny nad jedną małą
    dziurką, a potrzebne byly 3.

    i tylko ten dylemat - wydac 200, czy 300 za Boscha, czy 400 za Boscha,
    bo akurat promocje. I chetnie bym zapłacił tę drobną kwotę
    za jakość ... ale jeśli nie ma róznicy to po co przepłacac? :-)

    J.

  • 103. Data: 2023-07-06 14:36:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 14:26 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > i tylko ten dylemat - wydac 200, czy 300 za Boscha, czy 400 za Boscha,
    > bo akurat promocje.

    Wypożyczyć coś co ma 8-20J za 100zł i zobaczyć jak się powinno wiercić w
    betonie.
    Późnej już będziesz wiedział co kupić :-)

    TG

  • 104. Data: 2023-07-06 23:13:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.07.2023 o 12:22, J.F pisze:
    > Niestety trudne dziury mi sie skonczyły, wiec nie bardzo mam jak
    > porównac.

    Betonowa kosatka brukowa. Mechanicznym udarem nie szło ruszyć, z
    pneumatycznym jak w masło.

    Robert

  • 105. Data: 2023-07-07 02:29:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-06-28, Trybun <M...@j...cb> wrote:
    > Fakt, nie czytałem opisu towaru na opakowaniu a tam stoi  że wyrzynarka
    > jest bez baterii. Ale przecie taka sprzedaż to kuriozum, to tak jakby
    > ktoś sprzedawał auto w salonie bez silnika,. Akumulator do tej
    > wyrzynarki jest dedykowany i (chyba) żaden inny nie pasuje, a  sklep
    > sprzedający wyrzynarkę takich baterii nie ma w ofercie.

    Nie jest to kuriozum. To normalna, uzasadniona praktyka. Większość osób
    kupujących narzędzia określonej klasy (nie, że od razu jakiejś super
    wysokiej) ma tych narzędzi więcej i wcale nie chce przepłacać aby mieć
    15 ładowarek i 108 akumulatorów. Przesadzam rzecz jasna, ale jak masz
    już np. dwie ładowarki i 3 aku, to wolisz kupić gołe narzędzie za 400zł
    niż to samo narzędzie za 600-800zł z kolejnym aku i kolejną ładowarką.

    --
    Marcin

  • 106. Data: 2023-07-07 19:30:21
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 7 July 2023 at 02:29:13 UTC+2, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > już np. dwie ładowarki i 3 aku, to wolisz kupić gołe narzędzie za 400zł
    > niż to samo narzędzie za 600-800zł z kolejnym aku i kolejną ładowarką.

    To są świnie i oszuści i z tego żyją, że oszukują klientów

    Jest Łun ia, jest Brókselka, jest Urszulka
    a oszustwa kwitną pod parasolem
    i miliony Europejczyków są oszukiwani i wyzyskiwani przez te świnie
    i żadnej ochrony.,

    W Hameryce sa adwokaci od zbiorowych pozwów konsumenkich i by wygrali miliardy od
    tych oszustów i by ich w trymiga zbankrutowali
    bo to przekręt taki sam, jakby sprzedawać zamkniete puszki piwa bez piwa

    Zamknięte butelki wódki bez wódki

    a wódka w woreczku plastikowym

    Oszustwa unijne trzeba tepić w zarodku dozywociem
    bo to bardzo gruby przekręt, na miliardy,
    bo Chinczyk produkuje kompletne narzędzia z aku, ładowarką w pudełku, a oni wyjmuja z
    pudełka i sprzedają osobno
    i maja 300% zysku

  • 107. Data: 2023-07-11 15:47:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > już np. dwie ładowarki i 3 aku, to wolisz kupić gołe narzędzie za 400zł
    > niż to samo narzędzie za 600-800zł z kolejnym aku i kolejną ładowarką.

    No właśnie większość ludzi nie ma więcej narzędzi :-) Można im tylko
    opowiadać ile by to narzędzi mogli mieć na jeden aku, ale zwykle tak po
    prostu nie jest. Nie to, że nie ma sensu, ale ... zostańmy przy
    rzeczywistości a nie urojeniach.

  • 108. Data: 2023-07-11 15:51:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 15:47:51 +0200, io wrote:

> [...]
    > opowiadać ile by to narzędzi mogli mieć na jeden aku, ale zwykle tak po
    > prostu nie jest. Nie to, że nie ma sensu, ale ... zostańmy przy

    Rzeczywistosc jest taka, ze to wiertarka jest nabardziej
    potrzebna/przydatna. A tu jest wyżynarka ... wiec jest szansa na 3
    narzędzia - bo jeszcze wkrętarka ...

    Czy duza jest szansa, ze to będa narzędzia jednej firmy i jednego
    standardu baterii ... hm.

    J.

  • 109. Data: 2023-07-11 15:52:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > W dniu 06.07.2023 o 12:54, J.F pisze:
    > [...]
    >>> https://lombard66.pl/produkt/391159,mlotowiertarka-n
    upower-nupk620

    > To samo co wyżej ale pod inna nazwą :)
    >
    > https://allegro.pl/oferta/mlotowiertarka-mlot-sds-85
    0w-3-5j-dluta-wiertla-12356074321

    Brak płynnej regulacji obrotów? :-)

    > Cena zajebista nadal. Poprzednio pamiętam cenę. 100zł :D

    No jasne, ale jeśli brak tej regulacji to ... ch...owo :-)

  • 110. Data: 2023-07-11 16:04:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 15:52:34 +0200, io wrote:

    0w-3-5j-dluta-wiertla-12356074321

    > Brak płynnej regulacji obrotów? :-)

    Patrzylem sobie akurat wczoraj w castoramie na młotowiertarki SDS ...
    wiekszosc nie miała regulacji.
    Niepotrzebne juz?
    Elektropneumatyczny udar wymaga odpowiednich obrotĂłw?

    I kilka tych podłuznych miała kierunek obrotów zmieniany przez obrót
    szczotek.

    J.