  • 11. Data: 2012-08-05 10:33:46
    Temat: Re: Uczyc sie, uczyc.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:
    > I kulturą, co czasami widać tu jak się bronson slon czy kto to tam się
    > ukrywa odezwie.
    >
    > Pracowitością to generalnie zawsze inne nacje przewyższaliśmy.

    i ci co są pracowici nie nażekają w USA, mają prace mimo kryzysu i żyją
    całkiem dobrze.

  • 12. Data: 2012-08-05 10:38:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:
    > Hebrajskiego.
    > Juz kilka lat temu pisalem tu o judeopolonii, za co grupowe, tepe
    > "polaczki z dobrym gustem" prponowali mi leczenie. Teraz proponuje
    > im, zaczac przyuczac sie do nowej, nieodleglej rzeczywistosci. Urzedy
    > juz w wiekszosci obsadzone sa znajacymi drugi proponowany jezyk,
    > ktory stanie sie jezykiem bardziej przydatnym od polskiego.
    >
    > http://tvp.info/informacje/ludzie/hebrajski-drugim-j
    ezykiem-urzedowym-w-polsce/7905690

    a teraz napisz nam co tam jest o fotografii w tym durnowatym wakacyjnym
    newsie, który sie paleta po mediach juz od pól roku co najmniej.

  • 13. Data: 2012-08-05 12:46:06
    Od: "krzysztofwiktor" <k...@g...pl>

    Użytkownik " StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    ezykiem-urzedowym-w-polsce/

    > To juz dawno sie stalo. Przeciez polskie zony i matki pracuja na kolanach
    > amerykanskich rodzinach zydowskich. ( Nie pozwalaja Zydowy uzywac tzw.
    [...]

    Przepraszam, że zadam pytanie.
    Czy one zarabiają tam w ten sposób na nowego Canona, czy też może na
    Nicona?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

  • 14. Data: 2012-08-05 12:55:47
    Od: "StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofwiktor <k...@g...pl> napisał(a):

    > Przepraszam, że zadam pytanie.
    > Czy one zarabiają tam w ten sposób na nowego Canona, czy też może na
    > Nicona?

    Jak juz to na Nikona chyba.
    Teraz na serio...emigracja zarobkowa nie przyczynila chwaly naszemu krajowi,
    wrecz zaczely powstawac o Polakach glupie dowcipy i pogarda. Najbardziel
    ucierpiala w latach 70/80-tych polska mlodziez uczeszczajaca w tamtych latach
    do tzw. publicznyh High School. Nie wiem czy obecnie sie to zmienilo.
    StaM

  • 15. Data: 2012-08-05 14:08:44
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-05, StaM <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > do tzw. publicznyh High School. Nie wiem czy obecnie sie to zmienilo.

    Nie. Polacy nadal są ulubionym obiektem żartów i drwin :).
    http://www.youtube.com/watch?v=b--USwMK_wo
    :D

    Podobno po Chińczykach jesteśmy najsłabiej asymilującą się mniejszością
    narodową. Od kolegi z Chicago słyszę opowieści, jakto żyjący tam od pół
    wieku emeryci nadal nie potrafią wydukać poprawnego zdania po angielsku.

    pozdrawiam,
    PK

  • 16. Data: 2012-08-06 12:39:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/08/2012 08:31, StaM wrote:

    ezykiem-urzedowym-w-polsce/

    > To juz dawno sie stalo. Przeciez polskie zony i matki pracuja na kolanach w
    > amerykanskich rodzinach zydowskich. ( Nie pozwalaja Zydowy uzywac tzw.
    > "mopow") Natomiast na swojej ziemi nie mozna wyrazic swojego zdania, bo
    > natychmiast nazwie cie zydo-elita kibolem.

    A wiesz, że czarna wołga i baba porywają dzieci?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-08-06 13:12:55
    Od: "StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > A wiesz, że czarna wołga i baba porywają dzieci?

    Niesamowite, a ja myslalem ze ty bylo czarne BMW i podrzucalo dzieci, bo to jest
    ostatnio modne w POlsce, jak sie mialo szczescie to zywe mozna bylo znalezc.
    StaM

  • 18. Data: 2012-08-06 15:25:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/08/2012 12:12, StaM wrote:

    > Niesamowite, a ja myslalem ze ty bylo czarne BMW i podrzucalo dzieci, bo to jest
    > ostatnio modne w POlsce, jak sie mialo szczescie to zywe mozna bylo znalezc.

    Klawisz Shift ci się zacina.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-08-06 16:00:43
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > est
    >
    > Klawisz Shift ci się zacina.

    Calkiem przypadkowo, i nie klawisz, a palec.
    StaM

  • 20. Data: 2012-08-06 16:09:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/08/2012 15:00, k...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > Calkiem przypadkowo, i nie klawisz, a palec.

    Miałem nadzieję, że to nie jest objaw dość popularnego ostatnio
    schorzenia układu nerwowego, w takim razie nie przeszkadzam już.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net