  • 31. Data: 2012-08-08 10:15:56
    Temat: Re: Uczyc sie, uczyc. [OT]
    Od: anhin <a...@g...pl>

    W dniu 2012-08-07 23:57, trolling tone pisze:

    > Ciężko się wyprzeć, jak się ktoś nazywa Mattanja Levi (szerzej
    > znany jako św. Mateusz Ewangelista).

    Tak BTW i NTG, akurat ten frazes najbardziej się kojarzy z
    Apokalipsą/Objawieniem Św. Jana (kwestia do dyskusji czy Ewangelisty,
    czy niejakiego Jana z Patmos, który być może nawet nie był Żydem, tylko
    Grekiem albo i zhellenizowanym Persem).

  • 32. Data: 2012-08-08 22:19:51
    Temat: Re: Uczyc sie, uczyc.
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-08, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > tylko że te 10% jest podstawą to tworzenia 100% obrazu stereotypowego
    > polactwa w USA.

    Ale czy 10% to mało?

    Powiedzmy, że jedziesz do jakiegoś afrykańskiego kraju na sesję,
    a tam 10% tubylców zjada fotografów... :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 33. Data: 2012-08-13 12:43:27
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-05 08:32:41 +0000, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > jako fiozol nie zarobisz dużo ale jak już pracujesz w służbie zdrowia i
    > to nie jako lekarz to masz niezłe przebicie. (6000$ miesięcznie vis
    > 2500 zł w Polsce i to jak sie ma szczęście).
    Bez urazy, ale mocno pokręciłeś. Nie lekarz w USA nie zarabia 6000$. A
    i lekarz zatrudniony na etacie w ich odpowiedniku publicznej służby
    zdrowia tyle nie widzi na dwa miesiące.

    > Warto też zauważyć że w USA jest obecnie duże zapotrzebowanie na
    > wykwalifikowane kadry w przemyśle, wiele firm szuka specjalistów nie
    > inżynierów i proponuje im niezłe wynagrodzenie oraz drogę awansu
    > zawodowego i finansowego. Wszędzie na świecie jest ten sam trend ludzie
    > chcą siedzieć za biureczkami i zarabiać kupę kasy nikomu się nie chce
    > pracować i głową i mięśniami.
    A to jest całkowita prawda. Nie tylko na wodą. Wystarczy za Odrę
    pojechać. Znajomy co prowadzi przedstawicielstwo niemieckiej firmy w
    Polsce. Mówił mi, że macierzysta firma zatrudni spawaczy. 4 dni w
    tygodniu, 6h dziennie - 3500 ojro. Problem polega na tym, że tacy
    spawacze nie rodzą się na kamieniu. Takich fachowców po prostu jest
    mało. Ci co byli w Polsce pojechali na wyspy.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam