    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Uczyc sie, uczyc.
    Date: 05 Aug 2012 12:08:44 GMT

    On 2012-08-05, StaM <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Jak juz to na Nikona chyba.
    > Teraz na serio...emigracja zarobkowa nie przyczynila chwaly naszemu krajowi,
    > wrecz zaczely powstawac o Polakach glupie dowcipy i pogarda. Najbardziel
    > ucierpiala w latach 70/80-tych polska mlodziez uczeszczajaca w tamtych latach
    > do tzw. publicznyh High School. Nie wiem czy obecnie sie to zmienilo.

    Nie. Polacy nadal są ulubionym obiektem żartów i drwin :).
    http://www.youtube.com/watch?v=b--USwMK_wo
    :D

    Podobno po Chińczykach jesteśmy najsłabiej asymilującą się mniejszością
    narodową. Od kolegi z Chicago słyszę opowieści, jakto żyjący tam od pół
    wieku emeryci nadal nie potrafią wydukać poprawnego zdania po angielsku.

    pozdrawiam,
    PK