  • 141. Data: 2016-03-16 13:44:57
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 16 Mar 2016 11:47:11 +0100
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Bo również ma "ratującemu" nie zaszkodzić.

    ??
    Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

    > Do zakleszczenia drzwi wystarczy drobne stuknięcie w drzwi.
    > Do otwartego złamania mości dachowanie to przeważnie za mało.

    Ale ty twierdzisz że wszystko jest zakleszczone, aby tak się stało, to samochód
    musiał by całkiem zdrowo np. dachować. Zatem wszystko jest możliwe ;)

    > Ale to ty się boisz i każesz mi tę krew tamować.

    Ja się nie boję, tylko mówię, że przeważnie jest mozliwość i mozna zrobić więcej niż
    tylko telefon.

    > Ale skoro nie wiem że mu nie zaszkodzę to mu nie będę szkodził.

    Nic nie wiesz, bo nie sprawdzisz.

    > A medycznego wykształcenia nie mam, rentgena w oczach też nie mam
    > więc poczekam na fachowców.

    Zatem w skrajnych wypadkach pozwolisz mu umrzeć, a mogłbyś przynajmniej spróbować
    pomóc.

    > Wystarczy poszukać w sieci informacji i statystyk dotyczących wypadków.

    Statystycznie ja z moim psem mamy po 3 łapy.

    > Takie że nie zrobię poszkodowanemu większej krzywdy niż sobie
    > zrobił w czasie wypadku.

    Ale też i nie pomożesz, bo sam telefon to często za mało.
    Mało tego że nie pomożesz jemu, to jeszcze i innym uczestnikom ruchu.

    > Mogę czegoś nie zauważyć i mogę nie pomóc.

    No z takim podejściem to raczej na pewno nie zauważysz.

    > Jak widać dym ludzie zatrzymują się i śpieszą z gaśnicami na pomoc.
    > Ja wiem że gaśnice gówniane ale działając z głową można sporo zrobić.

    Można nie zrobić nic, tozumiem że wtedy będziesz spokojnie czekał aż się spali, bo
    przecież swoją pomocą możesz mu zaszkodzić?

    > Jakbyś ty jeszcze poczytał co sam wypisujesz, jak wyszukujesz coraz
    > to nowe problemy.

    Cały czas piszę o tym samym to ty kombinujesz jak koń pod górę, aby mieć czyste
    sumienie nic nie robiąc.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 142. Data: 2016-03-16 18:22:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

  • 143. Data: 2016-03-17 01:04:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-16 o 13:44, szerszen pisze:

    > ??
    > Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

    Ty też nie odpowiedziałeś na wiele moich pytań.
    Chcesz to nadrobić ?

    > Ale ty twierdzisz że wszystko jest zakleszczone, aby tak się stało, to samochód
    musiał by całkiem zdrowo np. dachować. Zatem wszystko jest możliwe ;)

    W tym wypadku wszystko to strona kierowcy i bagażnik.
    To można zakleszczyć bez dachowania, ale kombinuj dalej.

    > Ja się nie boję, tylko mówię, że przeważnie jest mozliwość i mozna zrobić więcej
    niż tylko telefon.

    A ja pisze że nie trzeba robić więcej poza bardzo wyjątkowymi przypadkami.

    > Nic nie wiesz, bo nie sprawdzisz.

    Tego co może z moja pomocą zaszkodzić poszkodowanemu nie sprawdzę.
    Pisałem już o braku rentgena w oczach.

    > Zatem w skrajnych wypadkach pozwolisz mu umrzeć, a mogłbyś przynajmniej spróbować
    pomóc.

    Mógłbym też próbować i go zabić zamiast dać mu dożyć przyjazdu fachowców.
    Ja jednak wybieram opcję czekania.

    > Statystycznie ja z moim psem mamy po 3 łapy.

    Ja z moim psem mam cztery łapy dwie nogi i parę rąk.
    I od razu widać ja to nie ty, nawet z psem. :-)

    > Ale też i nie pomożesz, bo sam telefon to często za mało.
    > Mało tego że nie pomożesz jemu, to jeszcze i innym uczestnikom ruchu.

    A to już twoje gdybanie nie poparte statystyką za to podparte
    twoim niezachwianym przekonaniem że musisz mieć rację. :-)

    > No z takim podejściem to raczej na pewno nie zauważysz.

    I raczej na pewno nie pomogę mu zejść przed przyjazdem fachowców
    o co od początku mi chodziło.

    > Można nie zrobić nic, tozumiem że wtedy będziesz spokojnie czekał aż się spali, bo
    przecież swoją pomocą możesz mu zaszkodzić?

    Formalnie nie można, ale widać zapomniałeś albo coś ci się od tej
    wymiany poglądów zdrowo pomieszało.

    > Cały czas piszę o tym samym to ty kombinujesz jak koń pod górę, aby mieć czyste
    sumienie nic nie robiąc.

    Kiedy ja nie kombinuje.
    Ja odpowiadam na zarzuty takich co kombinują jak udowodnić
    że nie będę miał czystego sumienia.

    Pozdrawiam

  • 144. Data: 2016-03-17 01:05:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

  • 145. Data: 2017-04-05 18:44:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-03-05 o 16:44, Shrek pisze:

    > Teoretycznie jest, w praktyce nie ma. I w sumie szkoda, bo potem takie
    > mendy jak przedpiśca (nie o ciebie chodzi), zachwalają nieudzielanie
    > pomocy "bo się nie zna".

    Kiedy taki cymbał będzie potrzebował, to jemu też nikt nie udzieli pomocy.