  • 1. Data: 2016-02-17 13:27:23
    Temat: Wielosezonowe opony - dobre i budżetowe
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    185/65 R15 (bo 185/70 R15 chyba nie ma co szukać) lub 195/65 R15

    Wygooglałem Nokian All Weather + za 209zł/szt.

    Coś lepszego polecicie?
    Preferencje:
    - cicha (i komfortowa) w lecie
    - w zimie niezła na śniegu

  • 2. Data: 2016-02-17 14:16:12
    Temat: Re: Wielosezonowe opony - dobre i budżetowe
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 17 Feb 2016 13:27:23 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > 185/65 R15 (bo 185/70 R15 chyba nie ma co szukać) lub 195/65 R15

    Polecam Michelin CrossClimate, trochę droższe, ale ujeżdzam je właśnie i jestem
    bardzo zadowolony. Trochę hałasują po przekroczeniu 120 i przestają przy
    przekroczeniu 150 ;) ale poza tym nie mam do nich zastrzeżeń, na śniegu ani razu mnie
    nie zawiodły, a ostatnio wyciągneły z niezłego błota, choć myślełem że będę już
    musiał prosić kogoś o pomoc.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2016-02-20 12:37:59
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    W dniu 2016-02-17 o 13:27, r...@k...pl pisze:
    > 185/65 R15 (bo 185/70 R15 chyba nie ma co szukać) lub 195/65 R15
    >
    > Wygooglałem Nokian All Weather + za 209zł/szt.

> [...]

    jeżdżę na uniroyalach i są super

  • 4. Data: 2016-02-20 12:56:47
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 13:31:36 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > 185/65 R15 (bo 185/70 R15 chyba nie ma co szukać) lub 195/65 R15
    >
    > Wygooglałem Nokian All Weather + za 209zł/szt.

> [...]

    W rozmiarze 175/65/14 używam Nokian All Season Expert. Świetne na mokrym, na śniegu
    dojeżdżałem bez problemów na działkę w głuszy. W większym aucie 205//55/16 mam Nexen
    n'priz 4S, bez jakichkolwiek problemów z trakcją, z tym, że wyraźnie głośne. Polecam
    zdecydowanie Uniroyal, zwłaszcza w naszym mokrym klimacie.

  • 5. Data: 2016-02-20 15:32:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.02.2016 o 12:56, Iglo pisze:

> [...]
    n'priz 4S, bez jakichkolwiek problemów z trakcją, z tym, że wyraźnie głośne. Polecam
    zdecydowanie Uniroyal, zwłaszcza w naszym mokrym klimacie.

    A ja jeszcze spytam o to samo, ale w kontekście opon do suv-ów.
    Czyli dodatkowo muszą jakoś tam zachowywać się w lekkim terenie.
    I nie piszę o AT, chyba że jakiś model jest cichszy na asfalcie niż
    seryjne Conti Cross Contact.

  • 6. Data: 2016-04-20 18:53:22
    Od: For@ll <w...@s...info>

    W dniu 2016-02-20 o 15:32, Cavallino pisze:

> [...]
    > Czyli dodatkowo muszą jakoś tam zachowywać się w lekkim terenie.
    > I nie piszę o AT, chyba że jakiś model jest cichszy na asfalcie niż

    Witam,

    Szukam opon wielosezonowych do Toyota RAV-4 225/65/R17, obecnie tam są
    jak Yokohama Geolander G91A M+S. Coś konkretnego można kupić w granicach
    400-500zł, dobrze jakby byłą cicha na asfalcie...

  • 7. Data: 2016-05-06 19:13:04
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 13:31:36 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Preferencje:
    > - cicha (i komfortowa) w lecie
    > - w zimie niezła na śniegu

    Nie wiem czy w tym rozmiarze beda ale mi bardzo odpowiadaja Goodyear'y 4season -
    spelniaja oba kryteria.
    --
    Dman-666

  • 8. Data: 2016-05-23 17:10:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 May 2016 10:13:04 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Dman666
    <d...@g...com> napisał(-a):

    > Nie wiem czy w tym rozmiarze beda ale mi bardzo odpowiadaja Goodyear'y 4season -
    spelniaja oba kryteria.

    I tak myślałem o tych (Gen2), ale ustawiłem sobie poprzeczkę na 250zł/szt
    (195/65 R15).
    Dębica Navigator -- odpadły wiadomo dlaczego
    Imperial Eco -- nie znam
    Nexen 4'Priz -- niby chwalone, ale 4'Priz w testach tak sobie wypada
    Uniroyal AllSeason Expert -- przegrały etykietą za spalanie i głośność

    Byłem zdecydowany na Nokiany Weatherproof, ale w testach wskazano na ich bardzo
    szybkie zużywanie się (reszta parametrów OK)

    Skończyło się na Vredestein Quatrac 5.

  • 9. Data: 2016-05-24 13:02:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > I tak myślałem o tych (Gen2), ale ustawiłem sobie poprzeczkę na 250zł/szt
    > (195/65 R15).

    http://www.michelin.pl/komunikatyprasowe_wiadomosci/
    Michelin-Cross-Climate

    http://www.wojnaopon.pl/opona/michelin/668,19565r15-
    crossclimate-95v-xl-c-a-69db.html

    T.

  • 10. Data: 2016-05-24 15:46:43

    Tue, 24 May 2016 13:02:25 +0200, w <574434c2$0$647$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    > http://www.michelin.pl/komunikatyprasowe_wiadomosci/
    Michelin-Cross-Climate

    > http://www.wojnaopon.pl/opona/michelin/668,19565r15-
    crossclimate-95v-xl-c-a-69db.html

    a) nie znałem sklepu
    b) na oponeo były po 280 :)
    c) mam jakieś smutne doświadczenia z Michelinami ze starych czasów