  • 91. Data: 2016-03-07 08:54:08
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 5 Mar 2016 14:30:20 +0100
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ty włącz myślenie. Motocykle nie posiadają.

    Czyli będziesz teraz wymyślał każdy absurd, aby staneło na Twoim? ;)

    > Samochody posiadają je zamknięte w bagażnikach a bagażniki
    > po wypadku nie zawsze dają się otworzyć.
    > A ja nie nosze łoma, a nawet jakby się znalazł to nie zamierzam
    > go używać do forsowania bagażnika lub maski.

    Ale masz zasrany obowiązek to sprawdzić, a nie zadzwonić i mieć w dupie, rozumiesz to
    czy nie?

    > To w jakim pojeździe poza starymi motorami masz ten wężyk paliwowy
    > na wierzchu ?

    Ale rozumiesz znaczenie słowa "przykład" czy to tego też trzeba cię nauczyć?

    > Poczekam na fachowca.

    A w tym czasie poszkodowany się wykrwawi, bo tobie nie chciało się dupy ruszyć?

    > To samo powiedziałbym o tobie.

    No cóż, nikt nie lubi jak mu się jego ułomności wytyka, wiec i twój komentarz mnie
    nie dziwi.

    > Wyniosłem.

    Na pewno nie wiedzę.

    > Nie jesteśmy pewni czy możemy coś bezpiecznie zrobić nie robimy tylko
    > czekamy na fachowców. Koniec kropka.

    Ale ty postulujesz totalne nic nie robienie, a tego nigdy na żadnym szkoleniu nikt
    cie nie uczył i uczył nie będzie.

    > Owszem.
    > Po informacji którą już napisałem, musisz mieć pewność że nie
    > zaszkodzisz bardziej. A skoro nie mam ograniczam swoją pomoc.

    Pytanie jest proste, ciekaw jestem odpowiedzi, czy to co piszesz tutaj piszesz bo:

    a. nigdy nie byłeś na żadnym szkoleniu?
    b. jesteś na tyle ograniczony, że odbywając więcej niż jedno szkolenie, czym się
    chwalisz, nadal nie wiesz jak zabezpieczyć miejsce wypadku i poszkodowanego choćby w
    najbardziej podstawowej formie?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 92. Data: 2016-03-07 11:33:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > W przypadku jak ktoś nie oddycha od kilkunastu minut, to z ustaleń datę
    > zgony wpiszą.

    A skąd wiadomo że nie oddycha od kilkunastu minut skoro nikt tego
    nie stwierdził głupia gnido ?

    > Niewiarygodne, żebyś był tak głupi, więc pewnie trolujesz. EOT

    Ty jesteś tak niewiarygodnie głupi i dodatkowo trollujesz.
    Śmiało rób tak dalej.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2016-03-07 11:40:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-07 o 08:54, szerszen pisze:

    > Czyli będziesz teraz wymyślał każdy absurd, aby staneło na Twoim? ;)

    Niety ty wymyślasz absurdy aby zakryć swoja bezgraniczna głupotę.

    > Ale masz zasrany obowiązek to sprawdzić, a nie zadzwonić i mieć w dupie, rozumiesz
    to czy nie?

    Nie mam obowiązku rewidowania pojazdu ani poszkodowanego.

    > Ale rozumiesz znaczenie słowa "przykład" czy to tego też trzeba cię nauczyć?

    Rozumiem przyklady przystające do otaczającej mnie rzeczywistości a nie
    wyrwane z rzeczywistości bo tak piszącemu pasowało do jego bzdurnych teori.

    > A w tym czasie poszkodowany się wykrwawi, bo tobie nie chciało się dupy ruszyć?

    Jak będzie krew to będę reagował.

    > No cóż, nikt nie lubi jak mu się jego ułomności wytyka, wiec i twój komentarz mnie
    nie dziwi.

    Mnie nie dziwi twoja odpowiedź.
    Ale skoro masz takie wyraźne ułomności to inni będąje wytykać.

    > Na pewno nie wiedzę.

    Wiedzę.
    A że inną niż ty to i nie jesteś w stanie tego pojąć czy zrozumieć.

    > Ale ty postulujesz totalne nic nie robienie, a tego nigdy na żadnym szkoleniu nikt
    cie nie uczył i uczył nie będzie.

    Ja postuluje nie robienie nić co może zaszkodzić poszkodowanemu.

    > Pytanie jest proste, ciekaw jestem odpowiedzi, czy to co piszesz tutaj piszesz bo:
    >
    > a. nigdy nie byłeś na żadnym szkoleniu?

    Byłem.

    > b. jesteś na tyle ograniczony, że odbywając więcej niż jedno szkolenie, czym się
    chwalisz, nadal nie wiesz jak zabezpieczyć miejsce wypadku i poszkodowanego choćby w
    najbardziej podstawowej formie?

    Miejsca powypadkowe w jakich byłem nigdy nie wymagały zabezpieczenia
    o jakich piszesz. Więc nie wymagały też rewizji poszkodowanego ani jego
    pojazdu.

    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2016-03-07 12:08:31
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 7 Mar 2016 11:40:34 +0100
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Niety ty wymyślasz absurdy aby zakryć swoja bezgraniczna głupotę.

    Tia ;)

    > Nie mam obowiązku rewidowania pojazdu ani poszkodowanego.

    Masz obowiązek zrobić wszystko co się da w zakresie twoich możliwości i warunków, aby
    pomóc poszkodowanemu i zapobiec eskalacji szkód.

    > Rozumiem przyklady przystające do otaczającej mnie rzeczywistości a nie
    > wyrwane z rzeczywistości bo tak piszącemu pasowało do jego bzdurnych teori.

    No to skoro to rozumiesz, to czemu nie stosujesz?

    > Jak będzie krew to będę reagował.

    A jak będziesz reagował skoro jedne co zrobisz, to zadzwonisz?

    > Wiedzę.

    Musisz ją zatem dobrze ukrywać.

    > Ja postuluje nie robienie nić co może zaszkodzić poszkodowanemu.

    Jak nie, przecież wiele zaniechać, których tak zaciekle bronisz, może zaszkodzić nie
    tylko poszkodowanemu, ale i kolejnym uczestnikom ruchu.

    > Byłem.

    Nie widać.

    > Miejsca powypadkowe w jakich byłem nigdy nie wymagały zabezpieczenia
    > o jakich piszesz. Więc nie wymagały też rewizji poszkodowanego ani jego
    > pojazdu.

    Tu nie chodzi o to gdzie byłeś, tylko co możesz zrobić, a czego jak twierdzisz
    kategorycznie nie będziesz robił, bo nie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 95. Data: 2016-03-07 17:05:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-03-05 14:33, RadoslawF wrote:

    > Proszę uprzejmie.
    > Ostatni na którym byłem prowadziła firma RatMed.
    > :-)

    Ratmed z Chrzanowa, czy z Rawy Mazowieckiej?
    to dosc istotne precyzyjnie wiedziec, jaka firma, wg.
    Twojej relacji, wprowadza uczestnikow w blad co do tego
    aby nie probowac udzielic pomocy.

    Bo z tego co napisales, to wlasciwie mozna wywnioskowac
    ze byloby szkolenie z NIE-udzielania pierwszej pomocy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 96. Data: 2016-03-07 17:07:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-03-03 23:21, re wrote:

    > P...sz bzdety.

    Jak masz zamiar dyskutowac, a nie pisac "nie bo nie", to
    zacznij moze operowac argumentami. Z takimi tekstami
    to idz na Onet.

    --

    memento lorem ipsum

  • 97. Data: 2016-03-07 17:11:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-03-05 14:36, RadoslawF wrote:

    > Ale to nie ja twierdziłem że powiadomienie pogotowia nie jest
    > udzieleniem pomocy. Prawda ?
    > To może i nie ja mam problemy z czytanie i zrozumieniem.

    tak, masz problemy z czytaniem i zrozumieniem, ze samo powiadomienie
    pogotowia, i pozostawienie poszkodowanego NIE wypelnia znamion
    udzielenia pomocy.

    Wyjasnialem Ci to ja i inni dyskutujacy. Ale mnie olsnilo
    dlaczego nie potrafisz tego zrozumiec sam, doszukujesz sie
    wykladanych lopata faktow i dla kogo utworzono kubeczki od kawy
    z ostrzezeniem ze napoj w srodku moze parzyc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 98. Data: 2016-03-07 17:13:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.03.2016 17:05, elmer radi radisson wrote:

> [...]
    >
    > Bo z tego co napisales, to wlasciwie mozna wywnioskowac
    > ze byloby szkolenie z NIE-udzielania pierwszej pomocy.

    Nie napisze, bo wie że mógłbyś przekazałbyś tę "wiedzę" zainteresowanym.
    A ci już mogliby się wkurwić za zniesławienie - to co przechodzi
    normalnie w internetach bez echa może być już nieakceptowalne jak ktoś
    komuś psuje biznes.

    Shrek.

  • 99. Data: 2016-03-07 17:59:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-03-07 17:13, Shrek wrote:

> [...]
    > A ci już mogliby się wkurwić za zniesławienie - to co przechodzi
    > normalnie w internetach bez echa może być już nieakceptowalne jak ktoś

    No wiec wlasnie dlatego ciekawi mnie jaka bedzie reakcja. Bo
    w te bzdury nie chce sie wierzyc, a juz w szczegolnosci podpieranie
    sie rzekoma opinia szkoleniowcow z zakresu niesienia pomocy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 100. Data: 2016-03-07 18:07:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-03-03 22:40, re wrote:

    > No więc ... "niezwłoczny" nie oznacza "natychmiastowy" tylko "bez
    > zbędnej zwłoki". A zatem ... skończ pieprzyć.

    A teraz cofnij sie i przeczytaj raz jeszcze pierwszy paragraf,
    "w położeniu grożącym bezpośrednim niebezpieczeństwem utraty życia albo
    ciężkiego uszczerbku na zdrowiu"

    pomiedzy bezposrednim niebezpieczenstwem utraty zycia a dojazdem
    ratownikow jest wlasnie czas w ktorym istnieje obowiazek udzielenia
    pomocy. "Bezposrednie niebezpieczenstwo" to dla ciebie tez cos
    co pozwala na oczekiwanie na ratownikow ktorzy dojada "bez zbednej
    zwloki"? Czyli czestokroc po tym jak ktos zejdzie bez udzielenia
    pomocy ktora w koncu do cholery jest caly czas na miejscu.

    I nauczyc sie cytowac posty bo coraz bardziej widac ze Usenet
    to dla ciebie ciezka orka.

    --

    memento lorem ipsum