  • 11. Data: 2011-01-23 11:28:35
    Temat: Re: Uchodzi mi powietrze z opony Czy da sie naprawic?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 Jan 2011 10:25:01 +0100, Benhaker wrote:
    >Zauważyłem ze uchodzi mi powietrze z opony. Ubywa jakieś 0,5 bar na tydzien
    >czyli 25 % cisnienia jakie powinno być. Czy da się naprawic taką oponę? Czym
    >właściwie zajmują się zakłady wulkanizacyjne?

    Na pewno nie wulkanizacja, bo tego juz sie nie robi :-)

    Ale naprawia, no moze nie kazdy :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-01-23 12:56:19
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Zauważyłem ze uchodzi mi powietrze z opony. Ubywa jakieś 0,5 bar na
    > tydzien czyli 25 % cisnienia jakie powinno być.

    Mi tak schodziło. Okazało się, że opona na feldze straciła szczelność, bo
    przez 1,5 roku nie była ruszana (akurat byłem w podróży przez sezon zimowy,
    więc nie zakładałem zimówek).

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 13. Data: 2011-01-23 13:04:22
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Czasami opona może być ok a felga krzywa, a przy obecnych dziurach
    nietrudno taką felę uszkodzić.

  • 14. Data: 2011-01-23 13:23:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-23 10:25, Benhaker pisze:
    > Witam
    > Zauwa?y?em ze uchodzi mi powietrze z opony. Ubywa jakie? 0,5 bar na tydzien
    > czyli 25 % cisnienia jakie powinno byae. Czy da sie naprawic tak? opone? Czym
    > w?a?ciwie zajmuj? sie zak?ady wulkanizacyjne?

    Moze np. przy ciezarku wywazajacaym uchodzic (nabijanym, nie przyklejanym).

  • 15. Data: 2011-01-23 17:01:58
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Benhaker wrote:
    > Czy da się naprawic taką oponę?

    A skąd mamy wiedzieć?
    Wsadź do wanny z wodą i opisz co się dzieje.

    > Czym
    > właściwie zajmują się zakłady wulkanizacyjne?

    Rozwiązywaniem problemów jak ten opisany...

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-01-23 18:20:45
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Moze np. przy ciezarku wywazajacaym uchodzic (nabijanym, nie
    > przyklejanym).

    nie moze

  • 17. Data: 2011-01-23 18:50:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-23 18:20, marek pisze:

    > nie moze

    ROTFL
    To wytlumacz mi, czemu w moim starym aucie uchodzilo? Sam z reszta
    widzialem, jak pod woda wylazily stamtad babelki powietrza. Po
    minimalnym przestawieniu ciezarka przestalo uchodzic.

  • 18. Data: 2011-01-23 21:25:30
    Od: "marek" <s...@o...pl>

> [...]
    > widzialem, jak pod woda wylazily stamtad babelki powietrza. Po
    > minimalnym przestawieniu ciezarka przestalo uchodzic.

    popatrz sobie jak skonstruowana jest felga i opona a pozniej rotfluj.

  • 19. Data: 2011-01-24 04:52:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-23 21:25, marek pisze:

    > popatrz sobie jak skonstruowana jest felga i opona a pozniej rotfluj.

    On nie rotfluje, tylko teoretyzuje.

  • 20. Data: 2011-01-24 07:41:05
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    [...]