  • 1. Data: 2010-09-03 06:52:24
    Temat: III PKCh
    Od: pluton244 <p...@p...onet.pl>

    Serdecznie witam po wakacjach.
    Przypominam,że termin nadsyłania zadań upływa w poniedziałek tj.
    6.09.2010 roku.
    Pozdrawiam
    JP

  • 2. Data: 2010-09-03 08:05:25
    Temat: Re: III PKCh
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2010-09-03 08:52, pluton244 pisze:
    > Serdecznie witam po wakacjach.
    > Przypominam,że termin nadsyłania zadań upływa w poniedziałek tj.
    > 6.09.2010 roku.
    > Pozdrawiam
    > JP

    to prześlę zasilacz....

    --
    sandman

  • 3. Data: 2010-09-03 10:49:58
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-09-03 08:52, pluton244 pisze:
    > Serdecznie witam po wakacjach.
    > Przypominam,że termin nadsyłania zadań upływa w poniedziałek tj.
    > 6.09.2010 roku.

    a po wpis kiedy można przyjść?

    --
    RudeBoy Selecta
    ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ

  • 4. Data: 2010-09-03 11:00:29
    Od: monter <m...@g...pl>

    ja bym się wściekł, gdyby ktoś tak szastał na usenecie moim nazwiskiem i
    adresem mailowym

  • 5. Data: 2010-09-03 11:06:24
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Serdecznie witam po wakacjach.
    > Przypominam,że termin nadsyłania zadań upływa w poniedziałek tj.
    > 6.09.2010 roku.

    Serdecznie dziękujemy i również witamy w imieniu studentów Politechniki
    Rzeszowskiej, myślę że do podziękowań i życzeń przyłączy się niejeden
    grupowicz z p.c.p

    Jako, że jest wrzesień, to pewnie chodzi o poprawkowiczów - w związku z
    tym prosimy o wyrozumiałość w ocenianiu, gdyż jak można się przekonać po
    wątkotwórcy, nie ma ludzi nieomylnych ;-)

    > Pozdrawiam
    > JP

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2010-09-03 11:48:16
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 08:52:24 +0200, pluton244 napisał(a):

    > Serdecznie witam po wakacjach.
    > Przypominam,że termin nadsyłania zadań upływa w poniedziałek tj.
    > 6.09.2010 roku.
    > Pozdrawiam

    W imieniu Zosi, Ani, B., Gosi, Jaśka, Janka, Cecylii, Joli, Agnieski i
    Iwony dziękujemy serdecznie za przypomnienie.

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2010-09-04 13:29:54
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-09-03 13:00, monter pisze:
    > ja bym się wściekł, gdyby ktoś tak szastał na usenecie moim nazwiskiem i
    > adresem mailowym

    Dobrze, że w jednej domenie tylko, to tylko jeden admin będzie musiał
    przekonfigurować serwer pocztowy odnośnie spamu :P