  • 1. Data: 2010-09-25 06:21:40
    Temat: Panasonic TX L 32 C 2 E z gazetki Media Markt
    Od: asd <r...@g...com>

    Witam,
    czy ktoś może wyrazic opinie o tym telewizorze? Bo w sieci NIC
    kompletnie nie idzie znaleźć :/
    Cena 1200 zł za TV 32' z tunerem DVBT wydaje sie byc atrakcyjna.
    Albo chociaż ktoś wie jakie matryce stosuje Panasonic w swoich
    produktach? To ich wyrób czy od kogoś kupują?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-25 16:36:30
    Temat: Re: Panasonic TX L 32 C 2 E z gazetki Media Markt
    Od: Mamut <c...@g...com>

    On 25 Wrz, 08:21, asd <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > Albo chociaż ktoś wie jakie matryce stosuje Panasonic w swoich
    > produktach? To ich wyrób czy od kogoś kupują?

    Niby ich a przynajmniej nie przyznają sie do czegoś innego.
    Jeden z najbardziej oskubanych z wyposażenia tel. plazmowych na
    rynku.
    Jeśli nie przeszkadza ci mała przekątna i lustrzane odbicia ekranu to
    bierz, chociaż za niewiele wiecej możesz kupić 42calowe ekrany.

  • 3. Data: 2010-09-25 16:51:50
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Mamut <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >Jeśli nie przeszkadza ci mała przekątna i lustrzane odbicia ekranu to
    >bierz, chociaż za niewiele wiecej możesz kupić 42calowe ekrany.

    Coś Ci się pozajączkowało.
    To jest LCD a nie plazma.

    Wmak

  • 4. Data: 2010-09-25 20:52:31
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Coś Ci się pozajączkowało.
    > To jest LCD a nie plazma.

    a poza tym to jest full HD rozdzialka

  • 5. Data: 2010-09-26 10:02:38
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-25 08:21, asd pisze:
> [...]
    > Albo chociaż ktoś wie jakie matryce stosuje Panasonic w swoich
    > produktach? To ich wyrób czy od kogoś kupują?

    A chcesz kupić tv taki jak potrzebujesz czy kupić najtańszy ? potem
    będzie płacz, że hdmi za małao, że inni mają usb i filmy, że przekątna
    zbyt mała ?

  • 6. Data: 2010-10-07 22:29:10
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    asd napisał(a):
    > Albo chociaż ktoś wie jakie matryce stosuje Panasonic w swoich
    > produktach? To ich wyrób czy od kogoś kupują?
    Chyba nie ich. Ponad dwa lata temu kupiłem telewizor 26" z matrycą IPS.
    Całkiem przyzwoicie działa, czerń dobra i b. dobre kąty. Mieli wtedy
    modele o różnych przekątnych - mnie interesowały małe...
    f.

    PS. Być może jest to seria "supermarketowa". Jakiś okrojony wariant
    seryjny lub nieudana seria, którą spuszczą za mniejsze pieniądze. Sony
    kiedyś praktykował takie rozwiązania - sam kupiłem coś takiego (CRT) i
    ... jestem do dziś zadowolony.