  • 31. Data: 2016-02-09 11:07:55
    Temat: Re: UNI-T UT61E - czy Chińczycy podrabiają Chińczyków ?
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-02-09 o 10:52, Dariusz Dorochowicz pisze:
> [...]
    anwa-.html

    > Dzięki :)
    > Faktycznie do domu trochę drogi.
    > Ciekaw jestem tych testów. Szczególnie spadków napięcia na różnych
    > zakresach amperomierza, bo tym jakoś firmy nie lubią się chwalić. No i
    > jak szybko reaguje na zwarcie (ten PC5000A też). Tak sobie myślę -
    > funkcja, która z miernikiem nie powinna mieć nic wspólnego. Aż śmieszne.

    Myślisz o reagującym z opóźnieniem piszczku w Metexie? Nie, tu jest OK :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 32. Data: 2016-02-09 11:23:47
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-02-09 o 11:07, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Myślisz o reagującym z opóźnieniem piszczku w Metexie? Nie, tu jest OK :-)

    Dzięki :)
    W meteksie to już w ogóle była porażka, ale nawet w takim UT71 też jest
    opóźnienie - nie aż takie, ale mnie wkurza. Coś między pół a jedną sekundą.
    Na szczęście ja mam jakiegoś starocia co działa jak trzeba. Tylko już
    wypadałoby mieć coś nowszego.

    Pozdrawiam

    DD

  • 33. Data: 2016-02-10 21:22:05
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    >
    > tylko do domu trochę za drogi, dlatego koledze poradziłem ten tańszy,
    > dla domowych warunków wystarcza w zupełności tym bardziej że on amator.

    No i przetestowałem, miernik b.dobry, świetne wykonanie, przełącznik
    lekko chodzi, mierzy szybko, kabelki mięciutkie, buzzer ma dodatkowo
    ledkę dla niesłyszących, jest poświetlenie, ogólnie jest ok, jedynie
    zakres pojemności trochę mały, jak wyczytałem to tylko 100uF, tutaj się
    nie popisali, zmierzyłem kondesator 100u i miernik pokazał 107 :) więc
    mierzy więcej.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 34. Data: 2016-02-11 08:35:35
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-02-10 o 21:22, janusz_k pisze:

> [...]
    > zakres pojemności trochę mały, jak wyczytałem to tylko 100uF, tutaj się
    > nie popisali, zmierzyłem kondesator 100u i miernik pokazał 107 :) więc

    Dzięki wielkie.

    Pozdrawiam

    DD