  • 11. Data: 2010-03-29 14:11:36
    Temat: Re: UJM poszukiwany
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Sek w tym ze na naszych drogach to sie wlasnie dzieje przypadkowo.

    Nie mowie o tym co sie dzieje tylko o tym jak masz o tym mowic :-)

    > Ja czy Zygzak?

    A to nie wiem, zygzaka nie widzialem.

    KJ

  • 12. Data: 2010-03-29 14:19:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-29, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Po 24 kkm powinienes wiedziec ze nie opowiada sie o przypadkowych
    > wheelie. Wszystkie sa zaplanowane, pod pelna kontrola i zawsze tak mialy
    > wygladac jak wygladaly.
    > ;-)

    Sek w tym ze na naszych drogach to sie wlasnie dzieje przypadkowo. Czasami
    tez mozna polatac w powietrzu jak na obwodnicy Lublina.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-03-29 14:24:54
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-03-29 15:05, Leszek Karlik pisze:

    > No wie,sz ja po 3 kkm to bym się na pewno nie wypowiadał czy coś
    > się nadaje na pierwszy motocykl czy nie. ;-) Jak będziesz miał te dwa
    > sezony i trochę porównania z innymi motocyklami to już sensowniej,
    > na razie to możesz najwyżej powiedzieć "jestem początkujący, wydaje
    > mi się że jest OK, ale nie miałem specjalnie porównania".

    Wczesniej tylko dwa sezony na enduro + jedna pierdziawka supermoto wiec
    Hornetka to moja pierwsza szosowka. To fakt i absolutnie nie poczuwam
    sie do bycia ekspertem o pierwszych moto :)
    Teoria pewnie mowi, ze Hornetka na owe (pierwsze moto) sie nie nadaje
    ale IMHO sporo zalezy od kierownika. Jasne, ze szkoda wsiadac od razu na
    1200ccm wazace250kg z okladem i potem sie dziwic, ze sie na parkingu nie
    udalo opanowac przy predkosci 2kmh ale Hornetka jest moim zdaniem
    wystarczajaco zwrotna i "poreczna" na miasto byleby tylko na kawalku
    prostej nie dac jej pokazac co umie :)
    A poza tym jest sliczna :)

    > No i jak ktoś już napisał uważaj na siebie, bo w tym okresie jaki
    > jesteś pewność siebie może być niebezpieczna :-)

    Staram sie jak moge szczegolnie, ze mam do kogo wracac :)

    --
    jarek

  • 14. Data: 2010-03-29 14:35:28
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-29 16:05, AZ pisze:

    > Ale ja nie mowie ze ktos tu nie ma racji.

    no wlasnie, ale kto? ;-)

    p.s. ja oczywiscie z klasycznej polskiej zawisci / zazdrosci, ze ktos na
    "byle" zygzaku robi wheelie, a ja tu na na jakims pedalskim rowerku,
    mimo najszczerszych checi - nie daje rady.... ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2010-03-29 14:39:57
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-03-29 16:47, AZ pisze:

    > Grozisz mi?!
    >
    > ;-)

    Eee.... nie. A jaki masz promien skretu? :)
    Bo przyznam sie, ze jak wsiadlem na SV650S to mialem problem ze
    zrobieniem "egzaminacyjnej" osemki i troche mi sie najezdzalo na linie
    zewnetrzne. Albo jakis nieskretny byl albo sie balem bo nie moj :)
    Pewnie na ZZR1200 bym wymiekl :)

    --
    jarek

  • 16. Data: 2010-03-29 14:47:29
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 17. Data: 2010-03-29 14:51:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-29, (pj) <j...@g...com> wrote:

    > no wlasnie, ale kto? ;-)

    Dyskutowac mozna ale wydaje mi sie ze zwyciezcow w tej dyskusji nie bedzie.
    > p.s. ja oczywiscie z klasycznej polskiej zawisci / zazdrosci, ze ktos na
    > "byle" zygzaku robi wheelie, a ja tu na na jakims pedalskim rowerku,
    > mimo najszczerszych checi - nie daje rady.... ;-)

    Masz popsuty motur i tyle w tym temacie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-03-29 19:12:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-29 16:51, AZ pisze:

    > Masz popsuty motur i tyle w tym temacie.

    tak myslalem - dziekuje ci "Bravo" / "Przyjaciolko"

  • 19. Data: 2010-03-30 06:50:01
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:hoqd7j$1ivu$1@alfa.ceti.pl...
    > Hornetka jest moim zdaniem wystarczajaco zwrotna i "poreczna" na miasto
    > byleby tylko na kawalku prostej nie dac jej pokazac co umie :)
    > A poza tym jest sliczna :)

    Siemka
    No to ja zaproponuję młodszą siostrę Horneta czyli CBF600 w wersji naked.
    Zaczynam już tym motocyklem czwarty sezon i ciągle odczuwam olbrzymią
    przyjemność z jazdy. Myślałem, że szybko mnie znudzi ale nie, na razie
    jestem na prawdę zadowolony z tego motocykla.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 20. Data: 2010-03-31 08:25:55
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hopup0$185q$...@a...ceti.pl...

    > A kolega ile ma lat? Bo jesli nie 20 i pstro w glowie to ja uczciwie
    > polece Hornetke na pierwsze moto.

    A ja uczciwie odradzę. Miałem jeden sezon GS-500. Właśnie zmieniłem na
    Fazera 600 (taki odpowiednik Horneta) i szczerze mówiąc bałbym się tym
    jechać bez żadnego doświadczenia. Byle przypadkowe poruszenie manetką gazu
    na zakręcie może się skończyć wywrotką, a nowicjuszowi takie rzeczy się
    zdarzają.

    GS-500 ma może i swoje wady, ale z całą pewnością nie przysłaniają one
    licznych zalet tego motocykla. Zwłaszcza na początek.