  • 1. Data: 2010-03-28 19:22:51
    Temat: What went wrong?
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Google mówi, że nie było.
    Blog poświęcony bezpieczeństwu na motocyklu.

    http://bettermotorcycling.wordpress.com/2010/03/28/w
    hat-went-wrong/

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 2. Data: 2010-03-28 20:05:48
    Temat: Re: What went wrong?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "zarafiq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Google mówi, że nie było.
    > Blog poświęcony bezpieczeństwu na motocyklu.
    >
    > http://bettermotorcycling.wordpress.com/2010/03/28/w
    hat-went-wrong/

    Tych pierwszych trzech to wygląda na totalnych amatorów, ale ci następni
    wywalaja sie bez powodu - moze tam było slisko?

    b.

  • 3. Data: 2010-03-28 20:40:44
    Od: Watson <p...@g...com>

    On 28 Mar, 22:05, Budyń <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Tych pierwszych trzech to wygląda na totalnych amatorów, ale ci następni
    > wywalaja sie bez powodu - moze tam było slisko?

    Ale śmiech.
    Oni tam wszyscy obsrani i poblokowani.
    A żaden nie przekroczył 40km/h

    Dziewczęta normalnie.

    Wats.

  • 4. Data: 2010-03-28 20:46:31
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:

    > Tych pierwszych trzech to wygląda na totalnych amatorów, ale ci następni
    > wywalaja sie bez powodu - moze tam było slisko?

    Zastanawiające, że jest tam niezłej jakości kamera. Jakby się tam
    dość często wywalali, może piasek?

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 5. Data: 2010-03-28 20:51:34
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Zastanawiające, że jest tam niezłej jakości kamera. Jakby się tam
    > dość często wywalali, może piasek?

    juz wiem, oni to robią specjalnie! ;)

    b.

  • 6. Data: 2010-03-28 22:08:34
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    zarafiq pisze:

    > Witam,
    >
    > Google mówi, że nie było.
    > Blog poświęcony bezpieczeństwu na motocyklu.
    >
    > http://bettermotorcycling.wordpress.com/2010/03/28/w
    hat-went-wrong/

    Pierwszy - zablokował tylne koło, nagle złapało przyczepność -> highside
    przerwany barierką. Dosyć proste do wykonania nawet przy niewielkiej
    prędkości.

    Drugi - przestraszył się policji i zrobił coś głupiego. Nie wiem, może
    klepnął za mocno przedni hamulec i przód odjechał.

    Trzeci - nie mam pojęcia co on zrobił... Wjechał prosto na barierkę,
    nawet nie próbował skręcać, hamować... W tytule jest shifting error.
    Może po prostu tak się zaaferował biegami, że nie zauważył barierki.

    Czwarty - nie wiem? zachaczył podnóżkiem? zimna opona?

    Piąty - chyba po prostu ślisko, dodał trochę za dużo gazu na wyjściu,
    tył zaczął uciekać, przód puścił i poszedł ślizgiem.

    szosty, siodmy - wydaje mi się, że może to jest wszystko kombinacja
    warunków. Ślisko, podjazd pod górkę. Może wchodzą na zbyt wysokim biegu
    i nie starcza siły odśrodkowej od utrzymania motocykla w takim pochyleniu.

    --
    ganda
    bez moto

  • 7. Data: 2010-03-29 05:21:24
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"zarafiq" Blog poświęcony bezpieczeństwu na motocyklu.

    Na filmie 6. spektakularny lot buta :)
    BTW cos tam nie tak jest z nawierzchnia...bez dwoch zdan...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2010-03-29 05:54:15
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    zarafiq pisze:

    > Witam,
    >
    > Google mówi, że nie było.

    Woow, kolejny dowód, że amerykanie nie potrafią skręcać :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 9. Data: 2010-03-29 07:01:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    zarafiq napisał(a):

    > http://bettermotorcycling.wordpress.com/2010/03/28/w
    hat-went-wrong/

    jeden fajnie adidaska zgubil :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 10. Data: 2010-03-29 07:10:26
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Trzeci - nie mam pojęcia co on zrobił... Wjechał prosto na barierkę,
    > nawet nie próbował skręcać, hamować... W tytule jest shifting error. Może
    > po prostu tak się zaaferował biegami, że nie zauważył barierki.

    Widać, że hamuje. Ale się przy tym tak zgrzał, że nie pomyślał zeby skręcić