  • 1. Data: 2010-03-28 10:45:18
    Temat: [allegro] stylowy kask
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Hit sezonu! (?)
    http://moto.allegro.pl/item971297097_kask_nolan_obsz
    yty_i_oklejony_rudym_lisem.html
    Ostatni taki, modele obszyte fioletowym moherem już zeszły z magazynu.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2010-03-28 18:19:43
    Temat: Re: [allegro] stylowy kask
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    nalesnik pisze:
    > Hit sezonu! (?)
    > http://moto.allegro.pl/item971297097_kask_nolan_obsz
    yty_i_oklejony_rudym_lisem.html

    > Ostatni taki, modele obszyte fioletowym moherem już zeszły z magazynu.

    Cholera, a dzis w Poznaniu bylem i bym sobie mogl odebrac od razu..... no!

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 3. Data: 2010-03-28 19:30:04
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 28/03/2010 12:45, nalesnik wrote:
> [...]
    yty_i_oklejony_rudym_lisem.html

    > Ostatni taki, modele obszyte fioletowym moherem już zeszły z magazynu.

    ja bym mu dołożył rogi i byłby rasowy wiking

    --
    mysiar

  • 4. Data: 2010-03-28 22:03:52
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "mysiar", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    yty_i_oklejony_rudym_lisem.html

    > ja bym mu dołożył rogi i byłby rasowy wiking

    Bycze. Jak by się trafiło jelenie to by można odstawiać Herna Myśliwego.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl