  • 31. Data: 2010-09-20 16:51:39
    Temat: Re: U Atmela ciągle kryzys ?
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski"
    > <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> napisał w wiadomości

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że nawet mając źródła w C program sam Ci się
    > nie przeportuje na inny procek. Pozostaną wszelkie odwołania do rejestrów
    > funkcyjnych, które będziesz musiał zmieniać sam. W rozbudowanym programie
    > używającym timerów, I2C itp. drobiazgi przeportowanie z ATMEGA16/32 ->
    > potrafi zająć kilka godzin (szczególnie gdy robi to się pierwszy raz), a
    > co dopiero na inny procek z całkiem inną organizacją urządzeń I/O.

    jak juz pisalem, to nie problem.

  • 32. Data: 2010-10-18 12:22:59
    Od: Marcin E. Hamerla <m...@D...DUPAnet.removeDUPA>

    newxmega napisal(a):

> [...]

    Czy tak samo jak w Mauser towar przechodzi jakas automagiczna odprawe
    celna i laduje na biurku jak kazdy iny towar nabyty wewnatrzunijnie?

    >Zgadza się. $200 albo $250 ale kupiłem ostatnio po kilkaset różnych układó,
    >gdzie w polskich firmach chcieli 50% więcej, tak jakby sami tam zamawiali.
    >Zwróciłem uwagę na termin dostawy w TME na jeden układ i mnie tknęło, że
    >niektóre rzeczy zamawiają digikeyu doliczając prowizję. Tak to jakoś
    >dziwnie grało :-) Przychodzi FedwxE-em.

    Tak na marginesie, to w Mauser maja rozne cenniki. Jak kupuesz na
    Stany, to cena jest inna niz na Europe.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 33. Data: 2010-10-18 16:14:48
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "Marcin E. Hamerla" <m...@D...DUPAnet.removeDUPA> wrote in message
    > newxmega napisal(a):

    > Czy tak samo jak w Mauser towar przechodzi jakas automagiczna odprawe
    > celna i laduje na biurku jak kazdy iny towar nabyty wewnatrzunijnie?

    odprawę robi ci Fedex , a ty tylko płacisz vat przy odbiorze.

    > Tak na marginesie, to w Mauser maja rozne cenniki. Jak kupuesz na
    > Stany, to cena jest inna niz na Europe.

    gnoje

  • 34. Data: 2010-10-18 16:30:37
    Od: Marcin E. Hamerla <m...@D...DUPAnet.removeDUPA>

    newxmega napisal(a):

    >odprawę robi ci Fedex , a ty tylko płacisz vat przy odbiorze.

    Nie zrozumiales w ogole tego co napisalem. Nie zaplacilem VAT przy
    odbiorze.

    >gnoje

    Dlaczego tak uwazasz?

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 35. Data: 2010-10-18 20:15:22
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    > Nie zrozumiales w ogole tego co napisalem. Nie zaplacilem VAT przy
    > odbiorze.

    Nie zapłaciłeś, bo nie oclili. Czasem paczka przyjdzie bez cła i ją kurier
    zostawi i tyle. Ktoś przeoczył w Fedexie przy odprawie albo im sie nie
    chciało.

  • 36. Data: 2010-10-18 20:21:44
    Od: Marcin E. Hamerla <m...@D...DUPAnet.removeDUPA>

    newxmega napisal(a):

    >Nie zapłaciłeś, bo nie oclili. Czasem paczka przyjdzie bez cła i ją kurier
    >zostawi i tyle. Ktoś przeoczył w Fedexie przy odprawie albo im sie nie
    >chciało.

    Obawiam sie, ze nie mamy o czym gadac, poniewaz nie znasz procedur w
    firmach spedycyjnych.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla