  • 1. Data: 2010-09-10 12:52:15
    Temat: wskaźnik mechaniczny w szafie
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktoś mógłby mnie naprowadzić na sklep ze wskaźnikami stosowanymi w
    szafach sterowniczych?
    Chodzi mi o taki mechaniczny wskaźnik kwadratowy w którym jest albo biały
    znaczek W albo czerwony
    z przyciskiem do kasowania.
    Nie mogę znaleźć bo nie wiem jak to się fachowo nazywa.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-09-12 20:10:28
    Temat: Re: wskaźnik mechaniczny w szafie
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > znaczek W albo czerwony
    > z przyciskiem do kasowania.
    > Nie mogę znaleźć bo nie wiem jak to się fachowo nazywa.

    RS-88
    http://www.jmtronik.pl/produkty-rs88.html
    RA-70
    http://www.merazet.pl/index.php?dzial=2&a=proid&p=15

> [...]