  • 21. Data: 2010-09-10 19:20:53
    Temat: Re: U Atmela ciągle kryzys ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-10 20:57, m. pisze:
    > Użytkownik "bobofrut"<r...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Przesadzacie.Ot taki swiat.
    > np. tu :
    > http://www.seguro.home.pl/sklep/?wyszukaj=tak&_szuka
    j=atmega128
    > lub wzmiankowany wczesniej atmega32
    > http://www.seguro.home.pl/sklep/?wyszukaj=tak&_szuka
    j=atmega32
    > fakt. troszke taniej bylo, natomiast nie jest 2 razy drozej niz 2 lata
    > temu.
    > michal m

    Cena jak za super wypasiony procesor a to tylko biedna atmega.

  • 22. Data: 2010-09-10 21:29:19
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-10 02:00 Piotr "Curious" Slawinski napisał(a):

    > pisane. bardziej w pytaniu chodzilo nie o to jak to zrobic, tylko
    > ew. ktore z armow podobnych cenowo da sie wlutowac w te same plytki
    > (sa jak najbardziej pin-compatible), ew czy nie ma jakichs gotowych
    > rozwiazan typu np. 'emulator' amtega32 .... dla amatorow atmegi w obudowach
    > dip byly np. bardzo ciekawym rozwiazaniem... prosto sie to lutuje...

    DIP40? Nie istnieją takie ARMy.

    A jeżeli chodzi o TQFP to na 99% pinout będzie inny. Zresztą ATmega32 ma
    bardzo małą obudowę TQFP44 i ciężko nawet będzie znaleźć jakiegokolwiek
    ARMa w takiej obudowie. W niewiele większej TQFP48 są już procki NXP
    serii Cortex-M0 i Cortex-M3. Jeżeli masz gotowe płytki urządzenia pod
    ATmegę32 to raczej nie znajdziesz zamiennika o tej samej pinologii.

    A szukałeś może w podobnych rodzinach co ATmega (nie mocniejszych jak
    ARM?). Zapewne są PICe z Flashem 32KB w zbliżonych obudowach. Tylko tam
    darmowy kompilator gcc nie istnieje.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 23. Data: 2010-09-10 21:49:08
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/10/2010 05:29 PM, Adam Dybkowski wrote:

    > DIP40? Nie istnieją takie ARMy.

    ARMow w DIPie nie widziałem, ale obudowach SMD nawet mniejszych niz
    40-pinowe trochę się znajdzie. Pierwsze co mi przyszło do głowy to
    Cortexy-M3 Luminary Micro. Zasoby porównywalne z ATmegami, najmniejsze
    pchełki pakują w obudowy SOIC-28. Większe kostki to już "aż" LQFP-48.

    j.

  • 24. Data: 2010-09-15 06:38:18
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]

    Z digikeya wychodzi tanio i transport za darmo. Ostatnio tam kupuję część
    rzeczy i wysyłam skan faktury lokalnym dostawcom :-)

  • 25. Data: 2010-09-15 22:21:45
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-15 08:38 newxmega napisał(a):

    > Z digikeya wychodzi tanio i transport za darmo. Ostatnio tam kupuję
    > część rzeczy i wysyłam skan faktury lokalnym dostawcom :-)

    :-o Dokąd masz darmowy transport z DigiKey?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 26. Data: 2010-09-15 22:46:38
    Od: Jacek Jackowiak <j...@g...com>

    W dniu 16.09.2010 00:21, Adam Dybkowski pisze:

    > :-o Dokąd masz darmowy transport z DigiKey?

    Wg. ich strony przy zamówieniu powyżej $200 do Polski ślą gratis ;)

  • 27. Data: 2010-09-16 12:23:48
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "Jacek Jackowiak" <j...@g...com> wrote in message

    > Wg. ich strony przy zamówieniu powyżej $200 do Polski ślą gratis ;)

    Zgadza się. $200 albo $250 ale kupiłem ostatnio po kilkaset różnych układó,
    gdzie w polskich firmach chcieli 50% więcej, tak jakby sami tam zamawiali.
    Zwróciłem uwagę na termin dostawy w TME na jeden układ i mnie tknęło, że
    niektóre rzeczy zamawiają digikeyu doliczając prowizję. Tak to jakoś
    dziwnie grało :-) Przychodzi FedwxE-em.

  • 28. Data: 2010-09-16 12:34:49
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "Jacek Jackowiak" <j...@g...com> wrote in message

    > Wg. ich strony przy zamówieniu powyżej $200 do Polski ślą gratis ;)

    A w ogóle to by trzeba kogoś kto zrbi stronę internetową gdzie można się
    poznać w sensie zamawiania większej ilości naraz bez cwaniakowania tych
    firemek a co za projekt, a rejestracja projektu, a po co to panu, a ile
    sztuk.
    Każdy ma inną cenę. Wypada z tym powoli skończyć i kupować w takich
    miejscach jak digikey albo innych gdzie podają ceny i jest taniej.

  • 29. Data: 2010-09-16 13:16:29
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-09-16 13:34, newxmega pisze:

> [...]
    > Każdy ma inną cenę. Wypada z tym powoli skończyć i kupować w takich
    > miejscach jak digikey albo innych gdzie podają ceny i jest taniej.

    A taką stronę znasz ?
    www.findchips.com

    --
    Pozdrawiam Miłosz.

  • 30. Data: 2010-09-16 14:06:56
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "Miłosz Skowyra" <m...@w...epf.pl> wrote in message

    > A taką stronę znasz ?
    > www.findchips.com

    Znam ale to tylko Mousery, Fiuczery i inni. Tu chodzi żeby przełamywać progi
    cenowe.
    Czasem udaje się coś kupić wspólnie i wychodzi połowa ceny.