  • 261. Data: 2013-06-23 23:22:56
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 23:22, t? pisze:

    > Zachowujesz się jak pijany, DoQ twierdzi, że piłeś, to pewnie piłeś.
    > Czego więcej trzeba?

    On jeszcze nie rozumie, że jak coś piszę to tak jest.

  • 262. Data: 2013-06-23 23:24:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:27:14 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Jak widzisz pijanego i ktoś dodatkowo potwierdza, że pił, to masz
    > wątpliwości?

    zwłaszcza jak ten ktoś nie wie o czym pisze i używa tego jako "argumentu"
    w dysusji gdy okazuje się, że walnął kompletną bzdurę i nie umie się do
    tego przyznać. Ale widzę, zę jest Ci bardzo bliski i bedziesz popierał
    jego bzdury za wszelką cenę. Bawcie się dobrze chłopaki.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 263. Data: 2013-06-23 23:26:43
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-23 12:32, Mario pisze:

    > "Jedna jechała najprawdopodobniej środkiem jezdni, kierowca nie chcąc
    > doprowadzić do potrącenia, zjechał na przeciwległy pas ruchu"

    Co to ma do rzeczy?
    Od kiedy to kierowca może wyprzedzać (cokolwiek),
    nie mając pewności, że ma na ten manewr miejsce i dobrą widzoczność.
    Co, nie widział pojazdu jadącego z przeciwka, albo ten pojazd z
    przeciwka jechał bez świateł?
    Sama jestem kierowcą i jak widzę czasami w jaki okolicznościach mój
    pojazd jest wyprzedzany, to cierpnie mi skóra.

    Krycha.
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."

  • 264. Data: 2013-06-23 23:27:14
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > no tak. to jest argument ostateczny

    Jak widzisz pijanego i ktoś dodatkowo potwierdza, że pił, to masz
    wątpliwości?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 265. Data: 2013-06-23 23:30:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:30:09 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Tak bywa w delirium. :>

    widzę, że jesteś doświadczony

  • 266. Data: 2013-06-23 23:30:09
    Od: tá´Ź

  • 267. Data: 2013-06-23 23:30:19
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 23:26, Krycha pisze:

    > Sama jestem kierowcą i jak widzę czasami w jaki okolicznościach mój
    > pojazd jest wyprzedzany, to cierpnie mi skóra.

    Na czym?

  • 268. Data: 2013-06-23 23:31:03
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > tylko nie traf w jakiegoś busa

    Będę zdejmował lusterkami rowerzystów, żeby DoQ miał co jeść, bo
    zgłodniał przez weekend.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 269. Data: 2013-06-23 23:32:05
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > rozwiń to. Bo jak na razie to opowiadasz bzdury

    Alkohol uderza do głowy? Przeczytaj ze zrozumieniem kilka poprzednich
    postów.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 270. Data: 2013-06-23 23:32:58
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > ja też swojego nie kupiłem.

    Przecież napisałeś, że nie jesteś mi podobny, a ja swojego nie kupiłem,
    więc Ty musiałeś kupić. Dlaczego nie chcesz napisać gdzie?

    --
    ss??q s? ??u??ou??