  • 251. Data: 2013-06-23 23:14:17
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > Jeśli rowerzysći jechali z tego kierunku to musieli jechać środkowym
    > pasem jeśli nie skręcali do baru.

    Udowodnij.

    > nadal twierdzisz, że kierowca miał za
    > mało miejsca?

    Tak.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 252. Data: 2013-06-23 23:15:54
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > już Ci mówiłem, że za dużo myślisz o alkoholu?

    Lepiej o nim myśleć czy chłeptać, jak Ty?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 253. Data: 2013-06-23 23:17:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:22:05 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Zachowujesz się jak pijany, DoQ twierdzi,

    no tak. to jest argument ostateczny

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 254. Data: 2013-06-23 23:18:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:18:58 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > No ja swojego nie kupiłem, więc nie jestem Ci podobny, zgadza się. To
    > co, powiesz, gdzie kupiłeś swoje?

    ja też swojego nie kupiłem.

  • 255. Data: 2013-06-23 23:18:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:19:32 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Prawie.

    rozwiń to. Bo jak na razie to opowiadasz bzdury

  • 256. Data: 2013-06-23 23:18:58
    Od: tá´Ź

  • 257. Data: 2013-06-23 23:19:32
    Od: tá´Ź

  • 258. Data: 2013-06-23 23:20:11
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > masz prawo jazdy?

    A co za różnica?

    > powiedz kiedy wyjeżdżasz na drogę. Bo jeśli nie mieścisz się na 4 pasach
    > ruchu to może lkepiej jeździj taksówką

    Jutro będę zapierdalał. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 259. Data: 2013-06-23 23:20:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:20:11 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > A co za różnica?

    > Jutro będę zapierdalał. :>

    tylko nie traf w jakiegoś busa

  • 260. Data: 2013-06-23 23:22:05
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > oczywiście masz na swoje insynuacje dowody?

    Zachowujesz się jak pijany, DoQ twierdzi, że piłeś, to pewnie piłeś.
    Czego więcej trzeba?

    --
    ss??q s? ??u??ou??