  • 271. Data: 2013-06-23 23:34:35
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > zwłaszcza jak ten ktoś nie wie o czym pisze i używa tego jako
    > "argumentu" w dysusji gdy okazuje się, że walnął kompletną bzdurę i nie
    > umie się do tego przyznać.

    Nic z tego nie rozumiem. Czy mógłbyś przeredagować to gdy wytrzeźwiejesz?

    > Ale widzę, zę jest Ci bardzo bliski i
    > bedziesz popierał jego bzdury za wszelką cenę.

    Kogo?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 272. Data: 2013-06-23 23:35:46
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Na czym?

    Na kierownicy. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 273. Data: 2013-06-23 23:36:24
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-23 23:30, DoQ pisze:

    > Na czym?

    Na plecach. ;-)

    Krycha.
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."

  • 274. Data: 2013-06-23 23:37:15
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > widzę, że jesteś doświadczony

    Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 275. Data: 2013-06-23 23:39:56
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 20:12, artek pisze:

    > na który i tak nie będzie miał kasy ;P

    To mu komornik zabierze lodówkę, jakiś problem?

    > taaa, jaaaasne ...

    Rozwiniesz tę światłą wypowiedź?

    > czyli wszyscy płacą za kilkaset tysięcy gównorobów. pasuje ci to, że
    > płacisz za lewych spryciarzy? powalcz z nimi, zamiast skupiać się na
    > tematach zastępczych.

    Ja? Niech UFG z nich ściąga, mnie to gówno obchodzi jak to zrobią.
    Mnie interesuje szybkie pokrycie szkód.

    > piesi powodują znacznie więcej wypadków niż rowerzyści. też nie mają oc.
    > dlaczego więc ograniczasz się tylko do rowerów?

    Po czym wnosisz że ograniczam?

    > mało znaczące przypadki. nieistotne i niewarte zachodu organizowania

    Wyssałeś z palca czy posiadasz jakąś tajemniczą statystykę?

    > szkody, ile ich jest i tak dalej. sprawdź czy jest to w ogóle warte
    > zachodu. ale ostrzegam, wynik będzie jednoznaczny - nie jest.

    No ile i jakie kwoty wchodzą w grę, zamieniam się w słuch.

    > tak, tak, jasne, pedalarstwo. ale raczej tych z trzema pedałami, którzy
    > z reguły używają tylko jednego, ale tak do dechy ...

    Chciałbyś ich pewnie nauczyć jak się jeździ co? Środkiem DK i w porywach
    do 30kmh - a niech się toczy puszkarz za mną, co będzie wyprzedzał.

    > zamiast się martwić co zrobić w razie kolizji - unikaj jej. to bardzo
    > proste, dokładnie tak samo działa szczepienie na grypę. trochę zaboli,
    > ale potem luzik ...

    Zamiast bredzić coś o samochodach z pedałem gazu w podłodze i szukać
    winnych zacznij unikać kolizji.

  • 276. Data: 2013-06-23 23:42:12
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 23:30, masti pisze:

    > widzę, że jesteś doświadczony

    Zawsze poświęcasz tyle czasu na tłumaczenie swojego nałogu?
    Przecież gdybyś był trzeźwy już dawno byś to olał.

  • 277. Data: 2013-06-23 23:45:52
    Od: tá´Ź

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Kwestia kamizelki w nocy, ZTCP to zły pomysł, który może prowadzić nawet
    > to zwiększenia liczby wypadków. Zerknij w necie

    Kamizelka jest tania, odblaskowa i można na niej umieścić nry
    identyfikacyjne.

    > Niedawno koło Nowego Miasta nad Pilicą też był dzwon czołowy z busem.
    > Wszyscy kierowcy posiadali zapewne uprawnienia, widoczne znaki
    > identyfikacyjne, OC. Nie pomogło to zapobiec tragedii.

    Ale przynajmniej wiadomo, skąd wziąć pieniądze na odszkodowania.

    > Pamiętaj, że również piesi powodują bardzo dużo wypadków drogowych,
    > zapewne z powodu nieznajomości przepisów, pijaństwa czy głupoty.

    Czy faktycznie tak dużo biorąc pod uwagę ich ilość?

    > Jeżeli wprowadzać OC dla rowerzystów to i dla pieszych. To samo z
    > oznaczeniami identyfikacyjnymi na rowerzystach i pieszych. Oczywiście
    > składka OC dla pieszych powinna być niższa, odpowiednia do ryzyka.

    OC dla każdego nie ma sensu. :)

    > Nie masz nic do rowerów - cieszę się, że tym razem napisałeś wyważonego
    > posta pozbawionego "ozdobników". Można podyskutować :-)

    Nie mam, bo sam dużo na nim jeździłem, co nie zmienia faktu, ze uważam
    znaczną cześć rowerzystów poruszającą się w tej chwili po drogach za
    debili. :) A szczególnie tych wojujących.

    > Obecnie należy edukować przyszłych pieszych/rowerzystów/skuterzystów w
    > zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. I to od najmłodszych lat. A
    > obecnych pieszych, rowerzystów czy kierowców zbyt radośnie podchodzących
    > do przepisów edukować i karać mandatami. Tą drogą jeszcze zmniejszy się
    > liczba wypadków.

    Nie wiem co było złego w karcie rowerowej czy motorowerowej. W sumie,
    może praktyka była zbędna, ale mały egzamin teoretyczny można by nadal
    przeprowadzać. Część rowerzystów obecnie nie zna nawet podstawowych zasad
    pierwszeństwa przejazdu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 278. Data: 2013-06-23 23:46:48
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Zawsze poświęcasz tyle czasu na tłumaczenie swojego nałogu? Przecież
    > gdybyś był trzeźwy już dawno byś to olał.

    Fakt, tylko winny się tłumaczy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 279. Data: 2013-06-23 23:56:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Sunday, June 23, 2013, 11:12:52 PM, you wrote:

    >>> dramat. Bo to właśnie on spowodował wypadek. PS: skąd wiesz, ze
    > przystawili kierowcy spluwę do głowy i zmusili do wyprzedzania?

    Ciągle zapominasz, że był środek nocy, czyli było ciemno.
    Wystarczyłoby, żeby w rowerach nie było świateł, żeby rowery zauważyć
    zbyt późno na płynny manewr. Nadmierny ruch kierownicą, poślizg i
    pozamiatane.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 280. Data: 2013-06-23 23:58:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 23:42:12 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Zawsze poświęcasz tyle czasu na tłumaczenie swojego nałogu? Przecież
    > gdybyś był trzeźwy już dawno byś to olał.

    lubie patrzeć jak się wijecie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?