  • 41. Data: 2014-01-18 17:55:57
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > I na tym samym LODZIE ABS zatrzyma ci samochód? Ciekawe, panie,
    > ciekawe...

    Gdzie to wyczytałeś?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 42. Data: 2014-01-18 17:56:23
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > co miałeś z fizyki? Chyba pałę.

    A Ciebie tak chyba w ogóle nie było.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 43. Data: 2014-01-18 17:56:54
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > i dobrze. ma boleć. Zostały Ci tylko nieudolne próby obrażania. I to na
    > poziomie przedszkola.

    Na razie to Ty próbujesz obrażać i nie piszesz nic na temat. Idź już
    sobie stąd, nikt Cię w tym wątku nie chce czytać.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 44. Data: 2014-01-18 17:58:14
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Wpadłes kiedys w poślizg hamując silnikiem?

    Tak.

    > A nie, przepraszam, skoro to wykrzyczałes, to w takim razie to msui byc
    > prawda....

    Bo jest. Podaj JEDEN powód, dla którego lepiej na lodzie hamować czymś,
    co działa w większości aut na jedną oś i co wyłącza Ci defacto ABS i ESP.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 45. Data: 2014-01-18 17:59:35
    Od: tá´Ź

    AZ wrote:

    > Jak maja zablokowac sie kola skoro sa pedzone silnikiem!

    W końcu się zablokują, jak silnik stanie. A wcześniej będą miały inną
    prędkość niż wynika z prędkości auta. ABS nie tyle zapobiega blokowaniu
    kół, co dostosowuje ich prędkość do prędkości auta i nie dopuszcza do
    poślizgu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 46. Data: 2014-01-18 18:06:21
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Sat, 2014-01-18 at 15:17 +0000, t? wrote:

    > A co konkretnie Cię w tym zastanawia? Na lodzie często hamowanie
    > silnikiem wystarczy do zablokowania kół, szczególnie w silnikach o małej
    > bezwładności.

    może zacznijcie odróżniać utratę przyczepności od zablokowania kół?

    @

  • 47. Data: 2014-01-18 18:07:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-18, t? <t?> wrote:

> [...]
    > prędkość niż wynika z prędkości auta. ABS nie tyle zapobiega blokowaniu
    > kół, co dostosowuje ich prędkość do prędkości auta i nie dopuszcza do

    A czemu ma silnik stanac? Bo czegos tutaj nie rozumiem? Faktycznie ABS
    nie zapobiega blokowaniu kol dlatego nazywa sie Anti-lock Braking System.

    Oczywiscie tu caly czas jest mowa o hamowaniu zdjeciem nogi z gazu i
    ewentualna dalsza redukcja biegow a nie ostrym zbiciem na 2 bieg przy
    60 km/h i strzal ze sprzegla...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2014-01-18 18:12:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-18 15:06, ToMasz wrote:

    > ja myślę że wszystko zrozumiał, tylko jak usłyszał takie nowości, to
    > spadł ze stołka. mnie też zastanawia jak to się dzieje, że (wg Ciebie)
    > podczas hamowania silnikiem można doprowadzić do zablokowania kół?

    A skąd pomysł, że żeby się ślizgnąć trzeba zablokować koła?

    Shrek.

  • 49. Data: 2014-01-18 18:17:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Gdzie to wyczytałeś?

    To co zrobi ABS? Sprawi, ze samochód w ogole nie bedzie hamował?

  • 50. Data: 2014-01-18 18:17:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Tak.

    > Bo jest. Podaj JEDEN powód, dla którego lepiej na lodzie hamować czymś,
    > co działa w większości aut na jedną oś i co wyłącza Ci defacto ABS i ESP.

    Jak często jezdzisz po lodzie?