  • Data: 2012-02-11 15:23:44
    Temat: Tylko nie bijcie - pytanie o MacBook-a
    Od: marsel <marcin@pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mogę znaleźć odpowiedniej grupy, wiec tu zadam moje pytanie, bo
    pewnie jest tu parę osób, które mają styczność z PC i MAC.
    Czy w laptopach Apple jest możliwość wymiany dysku jak w tradycyjnych
    laptopach, czy może jest to rozwiązane jak bateria w iPodzie?
    Jeżeli wymiana dysku to jakieś większe ceregiele, to czy jest w nich
    jakaś procedura wyczyszczenia takiego dysku i przywrócenie fabrycznych
    ustawień systemu?
    Apple dodaje jakieś płyty recovery lub nośnik instalacyjny systemu?