  • 1. Data: 2012-02-11 15:23:44
    Temat: Tylko nie bijcie - pytanie o MacBook-a
    Od: marsel <marcin@pl>

    Nie mogę znaleźć odpowiedniej grupy, wiec tu zadam moje pytanie, bo
    pewnie jest tu parę osób, które mają styczność z PC i MAC.
    Czy w laptopach Apple jest możliwość wymiany dysku jak w tradycyjnych
    laptopach, czy może jest to rozwiązane jak bateria w iPodzie?
    Jeżeli wymiana dysku to jakieś większe ceregiele, to czy jest w nich
    jakaś procedura wyczyszczenia takiego dysku i przywrócenie fabrycznych
    ustawień systemu?
    Apple dodaje jakieś płyty recovery lub nośnik instalacyjny systemu?

  • 2. Data: 2012-02-11 16:24:02
    Temat: Re: Tylko nie bijcie - pytanie o MacBook-a
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-11 16:23, marsel wrote:
> [...]
    > Jeżeli wymiana dysku to jakieś większe ceregiele, to czy jest w nich
    > jakaś procedura wyczyszczenia takiego dysku i przywrócenie fabrycznych

    JEst mozliwosc, wielu klientow z okolicy wymienialy jakies powolne 5400
    na WD Scorpio black 7200 w ub. roku i tak wzajemnie sie polecali. Byli
    zadowoleni.

    > Apple dodaje jakieś płyty recovery lub nośnik instalacyjny systemu?

    Jezeli nie, to zapewne mozesz go sobie stworzyc, ale to Apple, wiec sie
    nie wypowiadam ;)

  • 3. Data: 2012-02-11 17:13:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-11 17:24, Użytkownik Rafal Lukawski napisał:

> [...]
    > zadowoleni.

    > Jezeli nie, to zapewne mozesz go sobie stworzyc, ale to Apple, wiec sie

    Dotychczas dawali płytki z systemem do komputerów.
    Zawsze może spytać na p.c.s.macintosh.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-11 17:50:50
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>