  • 71. Data: 2011-04-08 17:37:34
    Temat: Re: Troche dziwne pytanie o ksenony
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 8 Kwi, 13:49, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Byc moze wam sie wydaje. Na typowej "sciezce diagnostycznej"
    > wystarcza dwa krzyzyki na scianie/drzwiach i jeden rzut oka zeby
    > diagnosta ocenil ze swiatla nie sa ustawione nieprzepisowo.

    Taa, zwłaszcza, jak podjeżdżasz z wyłączonymi światłami...

    pozdr
    Przemek

  • 72. Data: 2011-04-08 18:59:47
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zalezy, jade sobie autostrada w nocy, widze te tablice drogowskazow
    > nad droga .. i sie zastanawiam - co je oswietla ..

    No ale to chyba normalne? Ja nie mam problemu z odczytaniem drogowskazów a w
    niebo nie świecę. Wiesz, piszę o siódmym piętrze i parkingu praktycznie pod
    oknami, poważnie, niektóre samochody świecą jak fontanny. Hmm... Z drugiej
    strony mam szybę w dachu, może nie zdaję sobie sprawy z wszystkich
    możliwości takiego rozwiązania, zawsze można coś doczytać w ostatniej chwili
    ;)

    wit

  • 73. Data: 2011-04-08 19:11:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-07 07:45, J.F. pisze:

    > A Ty jak czesto jezdzisz na ustawienie swiatel ?

    A nie uwierzysz - raz w miesiącu.

    > IMO - nie mylisz sie - inni to robia przy okazji przegladow.
    > Powinno wystarczyc.

    Nie starcza, bo sama wymiana żarówek pierdoli w całości
    ustawienie świateł.

    BTW - ustawienie świateł na przyrządach to koszt (uwaga!!) 5 PLN
    albo za free w zależności od humoru diagnosty.

    6008

  • 74. Data: 2011-04-08 19:13:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-07 10:10, Adam Adamaszek pisze:

    > Kiedy ostatnio widziales patrol drogowki/ITD kontrolujacy ustawienie
    > reflektorow? :)

    NIGDY. I to jest naprawdę smutne. Uważam, że gdyby to było
    "respektowane" - nie byłbym tak zjebany po nocnych trasach.

    6008

  • 75. Data: 2011-04-08 20:51:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 Apr 2011 19:11:34 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:
    >A nie uwierzysz - raz w miesiącu.

    Nie uwierze :-)

    >Nie starcza, bo sama wymiana żarówek pierdoli w całości
    >ustawienie świateł.

    A jak czesto zmieniasz zarowki ?
    I ktore to sa takie niegodne polecenia ? :-)

    >BTW - ustawienie świateł na przyrządach to koszt (uwaga!!) 5 PLN
    >albo za free w zależności od humoru diagnosty.

    Ale tak z paragonem, czy po prostu wymusza na druga wyplate ? :-)

    J.

  • 76. Data: 2011-04-08 20:53:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Apr 2011 08:37:34 -0700 (PDT), Przemek wrote:

    >Taa, zwłaszcza, jak podjeżdżasz z wyłączonymi światłami...

    To pan je wlacza, bo przeciez musi sprawdzic czy dzialaja.

    J.

  • 77. Data: 2011-04-08 22:26:00
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-04-06 15:45, Cavallino wrote:
    > Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Na tej samej zasadzie ilosc oslepionych kierowców moze isc w tysiace.
    > Czyli kazdy którego spotkasz na drodze.

    Nie wspominając o oślepionych rozjeżdżających pieszych :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 78. Data: 2011-04-08 22:26:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-08 20:51, J.F. pisze:

    > Nie uwierze :-)

    Niewierny. Regularnie ustawiam, bo po ustawieniu jest poprawnie
    oświetlona droga. No i często diagności robią to darmo.

    > A jak czesto zmieniasz zarowki ?
    > I ktore to sa takie niegodne polecenia ? :-)

    Zapodawałem przykład. Aktualnie mam najtbrejkery osrama (swoją
    drogą świetne), i już kilka miesięcy ciągną.

    > Ale tak z paragonem, czy po prostu wymusza na druga wyplate ? :-)

    A różnie, zależy od stacji.

    6008

  • 79. Data: 2011-04-09 08:47:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 Apr 2011 22:26:29 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Niewierny. Regularnie ustawiam, bo po ustawieniu jest poprawnie
    >oświetlona droga.

    A po miesiacu jazdy juz nie ?

    >No i często diagności robią to darmo.

    ale do diagnosty jedzie sie raz na rok :-)

    >Zapodawałem przykład. Aktualnie mam najtbrejkery osrama (swoją
    >drogą świetne), i już kilka miesięcy ciągną.

    I co - nadal co miesiac jezdzisz na ustawienie ?

    J.

  • 80. Data: 2011-04-12 21:07:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 13:53:05 +0200, J.F. napisał(a):

    > Czesciej niz raz na rok ? :-)
    Raczej nie. Ustawiam, jak zauważę, że cos jest nie tak. Do zaobserwowania
    gdzie jest linia dzieląca światło od cienia na bagażniku poprzedzającego
    pojazdu nie trzeba wielkiej filozofii.

    --