  • 1. Data: 2011-04-05 13:10:08
    Temat: Czesci First Line
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Uprzedzam, ze probowalem szukac w archiwum...
    Ma ktos doswiadczenie z wahaczami tej marki? Da sie tego uzywac, czy nie
    warto oszczedzac?

  • 2. Data: 2011-04-05 15:51:55
    Temat: Re: Czesci First Line
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2011-04-05 13:10, G Nowak pisze:
    > Uprzedzam, ze probowalem szukac w archiwum...
    > Ma ktos doswiadczenie z wahaczami tej marki? Da sie tego uzywac, czy nie
    > warto oszczedzac?

    A do jakiego auta tak z ciekawosci? Ja kiedys kupilem wahacze firmy
    zapewne podobnej do Escorta, po 49zl chyba.
    Nie dalo sie w zasadzie ustawic zbieznosci, a auto prowadzilo sie
    przeciekawie. Kola niby jechaly tam gdzie mialy ale "buda" jakos
    wezykowala :)

    Zmienilem na delphi i problem ustapil.

    --
    jarek

  • 3. Data: 2011-04-06 02:31:53
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Kupilem lacznik stabilizatora do Passata 3bg ale chyba bede musial wymienic
    jeszce cos wiec wole zapytac zamiast pluc sobie w brode oszczedziwszy dyche
    ;)

    --
    Pozdr