  • Data: 2011-04-05 16:27:29
    Temat: Troche dziwne pytanie o ksenony
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mialem niestety jak do tej pory okazji jezdzic samochodem wyposazonym w
    ksenony. I mam pytanie o komfort jazdy z ksenonani. Wiem, ze swieca jasniej,
    lepiej widac i w ogole. Ale chodzi mi o cos zupelnie innego. Mozna
    powiedziec, ze o porownanie ze swietlowkami czy zarowkami energooszczednymi.
    Porownanie w sensie komfortu dla wzroku. Osobiscie jakos nie bardzo "trawie"
    zarowki energooszczedne i to nawet te drogie, o niby przyjemnej barwie
    swiatla. Zastanawia mnie jak osoby, ktore niespecjalnie dobrze reaguja na te
    zarowki energooszczedne odnosza sie do ksenonow. Czy wielogodzina jazda z
    ksenonami nie jest taka troche "drazniaca"? Bo niby tak zachwalaja, ze
    ksenony to biale swiatlo, zblizone do dziennego, nie meczy wzroku itd., ale
    jestem ciekaw jakie sa faktyczne odczucia uzytkownikow.

    Pozdrawiam

    DJ