  • Data: 2011-04-05 17:42:21
    Temat: Re: Troche dziwne pytanie o ksenony
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znoszę żarówek energooszczędnych i uwielbiam xenony. Tylko używaj
    > palników 4300k, a nie jakichś niebieskich.

    Wlasnie osobiscie tez mi sie wydaje, ze jak juz to takie 4300K by mi
    najbardziej odpowiadaly.
    Troche mnie jednak zastanawia czemu ludzie pakuja takie wrecz niebieskie.
    Niby pisza, ze ich barwa jest bardziej zblizona do swiatla naturalnego. Mi
    osobiscie sie wydaje jednak, ze im swiatlo bardziej biale tym mniej
    przyjemne dla oka.

    Pozdrowienia

    Darek