  • Data: 2011-04-05 16:44:48
    Temat: Re: Troche dziwne pytanie o ksenony
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:inf9jr$s79$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytasz pod katem samochodu ?
    > IMO to w ogole nie ma porownania do swietlowek, bo nawet pomijajac kwestie
    > samego swiatla, to jednak odbior jest zupelnie inny - czasem asfalt jasny,
    > czasem ciemny, czasem mozna dlugie sobie wlaczyc, czasem inni oslepiaja a
    > trzeba wypatrywac drobnych przeszkod. Jak masz wzrok zmeczony to i caly
    > jestes zmeczony itd. Niuanse ich swiatla to juz najmniejszy problem.
    > A tak czasem jezdze ze znajomym - fajnie te ksenony swieca, jasno przed
> [...]

    Ale to chyba nie tyle wina ksenonów, co optyki?
    Zauważyłem to samo u siebie w Avensis T25. Projektor soczewkowy z żarówkami
    H7. W stosunku do poprzedniego auta z typowymi reflektorami to jest wyraźna
    granica światło/cień a w dodatku boki są jakoś niespecjalnie oświetlone -
    widzę mniej na poboczu.
    W lagunie II z ksenonami w reflektorach jest lepiej (oryginalne jakby co).
    No i przyjemniejszy jest ten biały.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez