  • 1. Data: 2013-05-23 10:06:12
    Temat: Trasa Wrocław-Chorwacja
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Miejsce w Chorwacji póki co nieznane, ale załóżmy że w okolicach środkowego
    wybrzeża.

    Wrocław->Czechy->Wiedeń->Słowenia->Chorwacja to jedyna słuszna trasa czy są
    jakieś pułapki?

    Czechy, Austria - winiety na 14 dni (miesiąc?)
    Słowenia, Chorwacja - bramki na autostradach?

  • 2. Data: 2013-05-23 10:15:07
    Temat: Re: Trasa Wrocław-Chorwacja
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-05-23 10:06, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > jakieś pułapki?
    >
    > Czechy, Austria - winiety na 14 dni (miesiąc?)
    > Słowenia, Chorwacja - bramki na autostradach?

    jak jedziesz pierwszy raz do Chorwacji - to jedz wybrzezem, zalicz
    Pliitwice.
    Olej autostrady - pojedziesz dluzej ale bedzie ciekawiej i wiecej zobaczysz.

  • 3. Data: 2013-05-23 10:33:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 10:15:07 +0200, AL napisał(a):

    > Olej autostrady - pojedziesz dluzej ale bedzie ciekawiej i wiecej zobaczysz.

    To prawda, ale jazda kreta Jadranka na zakonczenie kilkunastogodzinnej
    podrozy potrafi wykonczyc - trzeba to wziac pod uwage.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-05-23 10:50:16
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Podłącze się pod temat:

    >Wrocław->Czechy->Wiedeń->Słowenia->Chorwacja to jedyna słuszna trasa czy są
    >jakieś pułapki?

    >Czechy, Austria - winiety na 14 dni (miesiąc?)
    >Słowenia, Chorwacja - bramki na autostradach?

    Wie ktoś jakie opłaty sa za winiety/autostrady?

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8363 (20130522) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 5. Data: 2013-05-23 10:56:24
    Temat: Re: Trasa Wroc?aw-Chorwacja
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-23, uciu <g...@i...pl> wrote:

    > Wie kto? jakie op?aty sa za winiety/autostrady?

    Google nie dziala?

    http://www.pzmtravel.com.pl/pzmsklep/oplaty,drogowe,
    23.html

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-05-23 14:54:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-05-23 10:56, AZ wrote:
    > Google nie dziala?
    >
    > http://www.pzmtravel.com.pl/pzmsklep/oplaty,drogowe,
    23.html

    Przy czym taniej kupisz w okolicach granicy. W PZM mają, z tego co
    widzę, około 50% marżę .

    Piotrek

  • 7. Data: 2013-05-23 17:14:21
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-23 10:15, AL pisze:

    > jak jedziesz pierwszy raz do Chorwacji - to jedz wybrzezem, zalicz
    > Pliitwice.
    > Olej autostrady - pojedziesz dluzej ale bedzie ciekawiej i wiecej
    > zobaczysz.

    Jeśli z noclegiem po drodze, to może. Inaczej - gupi pomys ;)
    Powoli, kręta droga, praktycznie brak możliwości wyprzedzania, co rusz
    wiocha - na wycieczkę tak, ale na dojazd do celu (i to końcowy etap) -
    bez sensu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2013-05-23 17:21:47
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-23 10:06, r...@k...pl pisze:

    > Czechy, Austria - winiety na 14 dni (miesiąc?)
    > Słowenia, Chorwacja - bramki na autostradach?

    Słowenia też winiety, i to dość drogie.
    W każdym kraju inny termin ważności.
    dars.si
    motorway.cz
    http://www.asfinag.at/en/home
    http://www.hac.hr/en/

    Pozdr,

  • 9. Data: 2013-05-24 09:06:34
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-05-23 17:14, LEPEK pisze:

> [...]
    > Powoli, kręta droga, praktycznie brak możliwości wyprzedzania, co rusz
    > wiocha - na wycieczkę tak, ale na dojazd do celu (i to końcowy etap) -

    Wyjazd ze Slaska o 21-22.00 - w Plitwicach jestem o 4-5 nad ranem.
    Jade zawsze przez Slowacje i Wegry.
    W Plitwicach odpoczynek - troche natury dla oczu i ducha i potem w
    dalsza droge.
    Najczesciej jezdzimy w dwa miejsca. Zawsze pierwszy jest Pasman - (nasza
    ulubiona wyspa). Do celu (kwatera na Pasman) docieramy ok 16.00.
    Jazda bez stresu - spokojnie.
    Mimo, ze do Chorwacji jezdzimy co 2-3 lata, to jeszcze nie znudzil mi
    sie ten styl podrozowania. A zawsze najbardziej wyczekuje wylaniajacego
    sie morza i wysepek po przekroczeniu gór.

    Jazda autostrada - tak - ale co najwyzej z powrotem.
    Wakacje traktuje na okazje zobaczenia czegos wiecej niz tylko autostrad,
    tunelu, skarp i oslon wokol autostrady.
    Tym bardziej, ze w Chorwacji sa widoki jakich malo.

  • 10. Data: 2013-05-24 09:07:23
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-05-23 17:21, LEPEK pisze:

    > Słowenia też winiety, i to dość drogie.
> [...]

    przez Slowenie moza jechac i bez winiet.
    Warunek: zjezdzasz z autostrady i 10km odcinek pomykasz bokiem.