    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Trasa Warszawa - Żywiec
    Date: Wed, 14 Jan 2015 09:54:57 +0100

    Trasa Warszawa - Żywiec

    Musze się tam wybrać w weekend a jakoś tak że 2-3 lata nie jechałem w
    tamtym kierunku. Z Warszawy będę ruszał w sobotę koło 8.00-9.00 z okolic
    Ursynowa. Zwykle jechałem do Paiseczna, potem do Nadarzyna przez
    Magdalenkę i potem gierkówką Częstochowa/Mysłowice/Tychy/Bielsko Biała.
    No ale postraszono mnie że okolice Częstochowy to gwarantowany postój i
    podobno coś prze Mszczonowem od strony Warszawy. Poradzicie czy warto
    girekówką czy jakaś inna trasa bo tam korki znacząco wydłużą przejazd?

    Zdrówko