  • 11. Data: 2011-03-04 10:23:18
    Temat: Re: Trasa Poznań Monachium jak najlepiej ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:86c0n6phpanjrnpnr9hi3ju2jg8av226kb@4ax.com...

    > z Poznania, wedle maps.google.

    Mi wychodzi 799.
    Ale masz rację, myślałem że różnica jest większa, tak jak napisał autor
    wątku ze 100 km.

  • 12. Data: 2011-03-04 10:34:35
    Od: "Krzych" <gkri<wytnij>@kki.pl>

    > On Fri, 4 Mar 2011 00:05:22 +0100, "Krzych" <gkri<wytnij>@kki.pl>

    > 4 godziny ? Przeciez tam jest raptem 100km. To nawet te 40 minut korka
    > nie tlumaczy. 40/h jechali czy co ?

    4 godziny razem jechałem z Poznania autotrapą A2 do NT i dalej 2-ką do
    granicy w Świecku
    czasami w tym sznurze tirów jechało się 40km/h lub często znacznie wolniej
    a wyprzezanie 1-2 tiry w sznurze tirów po horyzont za dużo nie daje

    > Lepper ponoc wraca do korzeni :-)

    > Tylko ze do A4 masz ze 200km.

    z Poznania 255km do Zgorzelca czyli 70km dalej do granicy niż do Świecka
    ale pewno brak korków i od Kraśnika Dolnego do samej granicy w
    Jędrzychowicach jest strada A4

  • 13. Data: 2011-03-06 18:00:55
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl>

    A jak ta trasa (Poznań - granica) wygląda w nocy. Planuję tamtędy jechać ok. 2-
    3 w nocy. Też są w takich godzinach problemy z przejazdem?

    J.

  • 14. Data: 2011-03-06 23:33:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:il0ek7$1p6$1@inews.gazeta.pl...
    >A jak ta trasa (Poznań - granica) wygląda w nocy. Planuję tamtędy jechać
    >ok. 2-
    > 3 w nocy. Też są w takich godzinach problemy z przejazdem?

    Nie, jedzie się lepiej, korków brak.