  • 21. Data: 2010-10-22 13:32:31
    Temat: Re: Tradycyjne żarówki a UE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Friday, October 22, 2010, 2:20:46 PM, you wrote:

    > Sluszne obawy, ale wieksze pretensje powinienes miec do dostawcy
    > swojej przegladarki internetowej :-)

    Niby o co? O to, że wchodzi na stroną, na którą jej każę?

    Ja po prostu nie chcę dokarmiać wszelkiego rodzaju łowców jakiś
    dziwnych punktów za coś tam. Przed wirusami i _starymi_ złośliwymi
    stronami przeglądarka łącznie z atywirusem mnie ostrzeże. Niestety nie
    ostrzega przed nowościami...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2010-10-22 17:24:30
    Od: r...@p...onet.pl

    > Ciekawe czy daloby sie wiele zdzialac bez skryptow .. przelewu
    > chyba nie zlecisz, ale moze telefon uda sie doladowac :-)

    bez kodu jednorazowego nic sie nie uda.

  • 23. Data: 2010-10-22 17:25:03
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Mnie najbardziej spodobał się ten zapis:

    "Kule grzewcze" mają bardzo wysoką skuteczność,
    ok. 95 procent pobieranej przez nie mocy zamieniane
    jest w ciepło - dlatego ich efektywność mieści się
    w Klasie A (Class A).

    Więcej
    http://www.se.pl/technologie/nauka/niemcy-omijaja-pr
    awo-unii-sprzedaja-zarowki-100-w-_155365_232814.html
    :)

  • 24. Data: 2010-10-22 17:26:49
    Od: r...@p...onet.pl

    > Nie wchodzę w linki ze skracaczy. Za dużo można pod nimi schować.

    ja wchodzę przez operę mini, i zaden wirus ani trojan mi nie straszny;)

  • 25. Data: 2010-10-22 17:48:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 22.10.2010 14:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "MoonWolf" <m...@p...com> napisał
    >
    > No wiesz - zlosliwie moze tam byc link np do strony obslugi konta w banku.
    > Moze akurat masz otwarta sesje w innym oknie.
    >
    > Ciekawe czy daloby sie wiele zdzialac bez skryptow .. przelewu chyba nie
    > zlecisz, ale moze telefon uda sie doladowac :-)
    Jeżeli w systemie jakiekolwiek operacje "modyfikujące stan" na koncie
    robione są za pomocą GET to bym się czym prędzej wyniósł z takiego banku.

    Michoo

  • 26. Data: 2010-10-25 05:47:39
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    ?
    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ok. 95 procent pobieranej przez nie mocy zamieniane
    > jest w ciepło - dlatego ich efektywność mieści się

    Obawiam się, że to "fake". Klasę A może otrzymać pompa ciepła 5:1 a nie
    grzejnik.

  • 27. Data: 2010-10-27 16:40:29
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Nie wchodzę w linki ze skracaczy. Za dużo można pod nimi schować.

    Mozna to sprawdzic:
    http://tnij.org/sprawdz.html

    Qwinto

  • 28. Data: 2010-10-27 18:08:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Qwinto,

    Wednesday, October 27, 2010, 6:40:29 PM, you wrote:

    > Mozna to sprawdzic:
    > http://tnij.org/sprawdz.html

    I CKJ? Nie prościej dać po prostu normalnego linka?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl