eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyToyota do serwisu › Re: Toyota do serwisu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota do serwisu
    Date: Sat, 30 Jan 2010 00:29:26 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <hjvrtd$miu$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hjvkcl$vjf$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: aku11.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264808685 23134 83.26.24.11 (29 Jan 2010 23:44:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 23:44:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hjvkcl$vjf$1@news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251221
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:hjvkcl$vjf$1@news.interia.pl...
    > Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach
    > wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
    > Do naprawy niemal wszystkie modele.
    > Japończyki?

    No, japończyki :-)
    W amerykańskich EVO najnowszej generacji były już dwie akcje serwisowe -
    rurka zwrotna paliwa, która powodowała (a raczej mogła powodować) samozapłon
    auta, ponieważ przy okreslonych częstotliwościach drgań kruszyła się i
    paliwo wyciekało na silnik. A druga dotyczyła wymiany sensora poduszek, bo
    rdzewiała jego obudowa i mogło to prowadzić do jego uszkodzenia, a w efekcie
    niezadziałania w razie potrzeby.
    Akcje te nie dotyczyły Europy (ale może się mylę), to znaczy te EVO w
    Europie są robione w Japonii, nie wiem gdzie sa robione te w USA.
    Europejskie służby nie są tak dociekliwe, a może lepiej opłacane, by mniej
    widziały.
    Osobiście uważam, że to bardzo dobrze gdy producenci robią takie akcje, bo
    podjerzewam, że problemów jest porównywalnie dużo a nawet więcej i u
    innyych, niejapońskich, tylko tamci nie ogłaszają akcji serwisowych.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: