  • 111. Data: 2016-04-03 16:33:21
    Temat: Re: Tesla
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:ndpean$c58$1@node2.news.atman.pl...

    > Abs jest dobry. Tu nie ma dyskusji.

    Teraz już prawie wszyscy tak uważają.
    Ale 20-30 lat temu uważano go za fanaberię.
    Tak jak dziś automatyczną skrzynię czy brak hałasu silnika :-)

    > Nawet nie mam pomysłu, żeby dało się go odciąć.

    A co się stanie jak odetniesz czujnik przy kołach? Próbowałeś? ;-)

    > Przeżyję;)

    Pocierpisz, przemęczysz się i jakoś to będzie... ;-)

  • 112. Data: 2016-04-03 17:31:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Apr 2016 09:33:21 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Teraz już prawie wszyscy tak uważają.
    > Ale 20-30 lat temu uważano go za fanaberię.

    Nadal uwazam za fanaberie. Hamowanie nigdy nie sprawialo mi klopotu
    :-)

    > Tak jak dziś automatyczną skrzynię czy brak hałasu silnika :-)

    Ani zmiana biegow :-)

    Tzn machanie lewarkiem to nie jest moje ulubione zajecie, ale jesli
    automat robi to duzo gorzej ... te skrzynie DSG ponoc dobre ...

    J.

  • 113. Data: 2016-04-03 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Zero romantyczności w Tobie, Budzik.

    :)

  • 114. Data: 2016-04-03 20:00:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Apr 2016 20:45:18 +0200, J.F.

    > A ja potrzebuje. Lubie slyszec jak silnik pracuje, a jak nie slysze,
    > to zle sie czuje.
    > Ale glosny byc nie musi.

    Potrzebujesz, jak mniemam, bo Ci to ułatwia zmianę biegów
    bez patrzenia na obrotomierz. Innych przyczyn dla słyszenia
    silnika nie znajduję.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 115. Data: 2016-04-03 21:17:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > Sat, 2 Apr 2016 20:45:18 +0200, J.F.

    > Potrzebujesz, jak mniemam, bo Ci to ułatwia zmianę biegów
    > bez patrzenia na obrotomierz. Innych przyczyn dla słyszenia
    > silnika nie znajduję.

    Po przesiadce na auto z automatem tego silnika nie chcesz
    słuchać, ani odgłosów drogi - wolisz aby była w kabinie cisza.

  • 116. Data: 2016-04-03 21:18:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message

    > Po przesiadce na auto z automatem tego silnika nie chcesz
    > słuchać, ani odgłosów drogi - wolisz aby była w kabinie cisza.

    a Ty jak zwykle wiesz lepiej co inni chcą

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 117. Data: 2016-04-03 21:18:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nadal uwazam za fanaberie. Hamowanie nigdy nie sprawialo mi klopotu
    > :-)

    Mało jeździsz skoro jeszcze z ABS nie skorzystaleś...

    Otóż to.

  • 118. Data: 2016-04-03 21:30:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:ndrq9v$nm8$1@dont-email.me...

    > a Ty jak zwykle wiesz lepiej co inni chcą

    Ty wiesz lepiej ode mnie co ja wiem :-)

  • 119. Data: 2016-04-03 21:34:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ty wiesz lepiej ode mnie co ja wiem :-)

    wystarczy przeczytać

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 120. Data: 2016-04-03 21:52:55
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 18:46:15 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Nie wiem czemu się wszyscy tak spieszą na tych długich dystansach,
    > że przezywają te 30-50 minut jakie trzeba spędzić aby auto naładować...
    > Naprawdę jeździcie z Polski do Hiszpanii ciurkiem, z e 5-minutowymi
    > przerwami na sikanie?

    Po co Hiszpania? Wystarczy autostrada i już nie wrócę do domu na jednym ładowaniu,
    albo stanę gdzieś na pasie awaryjnym ;)

    Wykres na pewno znany i wiele razy wklejany:
    https://www.teslamotors.com/sites/default/files/grap
    h1.jpg - kończy się na 80mph, a chyba nie tylko ja po drogach A jeżdżę szybciej niż
    ~130km/h ;)
    Zasięg jest słabiutki... przecież nawet dojazd np. z Trójmiasta do Warszawy byłby
    dużym problemem na jednym ładowaniu (i to z najmocniejszym dostępnym pakietem aku).