  • 41. Data: 2013-10-19 10:20:57
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 10:10:54 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > http://swiatczytnikow.pl/e-papier-wchodzi-do-tesco/

    Ale faktycznie jakos podejrzanie szaro wyglada :-)

    J.

  • 42. Data: 2013-10-19 12:00:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Wystarczy dolozyc jedna warstwe i bedzie polaryzator kolowy, i tak go
    > nie odroznisz.
    > Niektore urzadzenia takie maja, bo kienci narzekali ze w okularach
    > polaryzacyjnych nie widza.

    No to próba z okularami reald3d z kina (nie imax) jedno oko będzie
    widziało czarny wyświetlacz.

    > Czasy takie, ze e-ink jest prawdopodobny.

    Pewny. Już jakiś czas temu były zapowiedzi tych etykiet ze wskazaniem na
    technologię, tylko e-papier potrafi działać bez zasilania (potrzebna
    energia tylko do zmiany treści).

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 43. Data: 2013-10-19 12:01:27
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale faktycznie jakos podejrzanie szaro wyglada :-)

    Bo one tak wyglądają, coś jak papier gazetowy, mam kindla.

  • 44. Data: 2013-10-19 12:03:04
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik LeonKame napisał:
    > W dniu 2013-10-18 09:52, AlexY pisze:
    [..]

    > Tanszy soft do obslugi wyswietlacza?
    >
    > W Tesco pracuja przygłupy w zarzadzie ?

    Przygłupy pracują wszędzie, i skorzystają z każdej okazji
    "zaoszczędzenia" paru dolców.

  • 45. Data: 2013-10-19 14:10:46
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
    >
    > A dlaczego sądzisz że *INNE* mleko miałoby kosztować tyle samo?

    Bo nierzadko tak jest.

    > No ale po co zmieniać cenę na półce?
    > To klient głupi żeby kupować towar za cenę która mu nie odpowiada?
    > Przymus jakiś? Wziąłeś zoczek myśląc że kosztuje 2.99 a kasa wybija
    > 3.29? Nie podoba Ci się? To mówisz pani że soczku nie chcesz i już...

    Ale ja chcę ten soczek, za cenę, jaka przy nim widniała! Ja ceny nie chcę
    (chyba, że tej na cenówce, lub niższej, ale ta cenówkowa może być), soczek
    chcę!

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 46. Data: 2013-10-19 14:15:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Tyle, że jak robisz przeciętne zakupy, to jest tam np. 20 czy 30 pozycji.
    > I zazwyczaj się nie kontroluje tego, o ile kwota nie robi się rażąco
    > wysoka. A potem, nawet się ktoś w domu zorientuje, to pewnie 90% da sobie
    > i tak spokój. Typowe zagranie socjotechniczne.

    Najgorsze, że często obrywa się kasjerce, która tu akurat gówno może. Ona ma
    skasować tyle, ile kasa nabiła.
    Mnie jako kasjerowi, było może nie tyle wstyd, bo się za siebie wstydzić nie
    mogę, ale wkurzało mnie to, że byłem, przeważnie nie ze swojej winy, nie w
    porządku wobec klienta, było mi wobec tego klienta przykro i przepraszałem
    go. Może mnie ta praca nie pociągała, ale czułem się w obowiązku, wykonać ją
    najlepiej, jak to możliwe.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 47. Data: 2013-10-19 16:15:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Najgorsze, że często obrywa się kasjerce, która tu akurat gówno może.
    > Ona ma skasować tyle, ile kasa nabiła.

    i to jest dodatkowy powód, dla którego wiele osób oleje tą różnicę, bo
    też nie chcą kasjerce ( o której wiedzą, że to przecież nie jej wina)
    robić tego problemu.
    Wbrew pozorom, wiele osób ma silny wewnętrzny hamulec przed dochodzeniem
    takich drobiazgów.

    No i to się koledze chwali.

  • 48. Data: 2013-10-19 17:23:11
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru [OT]
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Sat, 2013-10-19 at 16:15 +0200, sundayman wrote:

> [...]
    > robić tego problemu.
    > Wbrew pozorom, wiele osób ma silny wewnętrzny hamulec przed dochodzeniem

    w marketach mają wypracowany system w takich przypadkach. jeśli na półce
    jest niższa cena niż w systemie, nie mają problemów ze zwrotem. równeż w
    przypadkach, gdy na półce albo w gazetce jest np "kup jedną, druga
    sztuka gratis". tylko nie trzeba się wyżywać na kasjerce, tylko z
    paragonem pojść do informacji. przetestowane kilka razy, zawsze sprawnie
    załatwione.

    am

  • 49. Data: 2013-10-19 20:29:57
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 10/19/2013 2:06 AM, sundayman wrote:

> [...]
    > wysoka. A potem, nawet się ktoś w domu zorientuje, to pewnie 90% da
    > sobie i tak spokój. Typowe zagranie socjotechniczne.

    Jasne. Po prostu w sklepie pracuja ludzie i popelniaja bledy.
    Wystawiaja jak leci, ich malo obchodzi czy ten sok kosztuje 3.50
    czy 4.20. Zreszta mnie tez. Bardziej mnie wq* jak ludzie
    robia lament ze zakupy im wyszly w sumie 20 PLN drozej.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 50. Data: 2013-10-19 23:23:42
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@m...com> napisał w wiadomości
[...]

    ===========

    W dużych marketach może tak, ale weź spróbuj w sklepie osiedlowym, "przecież
    nie będę z własnej kieszeni..." Pani kasjerka jasne, że nie, ale to kto,
    zwłaszcza, że zawołany kierownik powtarza to samo i zwrotu "nadpłaconych" 20
    groszy odmawia...? Informacja...? Mam do siedziby firmy lecieć? Nie mam
    jeszcze darmowych biletów na autobus, jedynie 50% i to, co od nich wyrwę,
    zeżre mi przejazd, nie opłaca się. Bo sklep nie zwróci, w nim czegoś
    takiego, jak Biuro Obsługi Klienta nie ma...
    Hmm...
    No to niech powieszą przy towarze te wyższe ceny i będzie spokój :P
    A ja nie chcę się użerać, stan zdrowia mi nie pozwala.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.