eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieruRe: Tesco - etykiety z e-papieru [OT]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru [OT]
    Date: Sat, 19 Oct 2013 23:23:42 +0200
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 29
    Message-ID: <l3ut91$1ou$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l3n3gq$f87$1@somewhere.invalid> <l3pe3h$2ca$1@node1.news.atman.pl>
    <l3se2f$mon$1@dont-email.me> <l3sife$994$1@node1.news.atman.pl>
    <l3tt5n$fv$1@node2.news.atman.pl> <l3u46d$qe6$1@node1.news.atman.pl>
    <1382196191.4633.22.camel@misiak>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-131-105.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1382217825 1822 89.71.131.105 (19 Oct 2013 21:23:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Oct 2013 21:23:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 131019-1, 2013-10-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653496
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Artur Miller" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:1382196191.4633.22.camel@misiak...
    w marketach mają wypracowany system w takich przypadkach. jeśli na półce
    jest niższa cena niż w systemie, nie mają problemów ze zwrotem. równeż w
    przypadkach, gdy na półce albo w gazetce jest np "kup jedną, druga
    sztuka gratis". tylko nie trzeba się wyżywać na kasjerce, tylko z
    paragonem pojść do informacji. przetestowane kilka razy, zawsze sprawnie
    załatwione.

    ===========

    W dużych marketach może tak, ale weź spróbuj w sklepie osiedlowym, "przecież
    nie będę z własnej kieszeni..." Pani kasjerka jasne, że nie, ale to kto,
    zwłaszcza, że zawołany kierownik powtarza to samo i zwrotu "nadpłaconych" 20
    groszy odmawia...? Informacja...? Mam do siedziby firmy lecieć? Nie mam
    jeszcze darmowych biletów na autobus, jedynie 50% i to, co od nich wyrwę,
    zeżre mi przejazd, nie opłaca się. Bo sklep nie zwróci, w nim czegoś
    takiego, jak Biuro Obsługi Klienta nie ma...
    Hmm...
    No to niech powieszą przy towarze te wyższe ceny i będzie spokój :P
    A ja nie chcę się użerać, stan zdrowia mi nie pozwala.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
    To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
    wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: