    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Sat, 19 Oct 2013 14:15:50 +0200

    news:l3sife$994$1@node1.news.atman.pl...

    > Tyle, że jak robisz przeciętne zakupy, to jest tam np. 20 czy 30 pozycji.
    > I zazwyczaj się nie kontroluje tego, o ile kwota nie robi się rażąco
    > wysoka. A potem, nawet się ktoś w domu zorientuje, to pewnie 90% da sobie
    > i tak spokój. Typowe zagranie socjotechniczne.

    Najgorsze, że często obrywa się kasjerce, która tu akurat gówno może. Ona ma
    skasować tyle, ile kasa nabiła.
    Mnie jako kasjerowi, było może nie tyle wstyd, bo się za siebie wstydzić nie
    mogę, ale wkurzało mnie to, że byłem, przeważnie nie ze swojej winy, nie w
    porządku wobec klienta, było mi wobec tego klienta przykro i przepraszałem
    go. Może mnie ta praca nie pociągała, ale czułem się w obowiązku, wykonać ją
    najlepiej, jak to możliwe.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.