  • 31. Data: 2009-12-01 07:06:32
    Temat: Re: Temat rzeka - Czyli wywoływanie RAW
    Od: Marx <M...@n...com>

    nie wiem czego chcesz od ifdefow ale linux (sadzac z tonu wypowiedzi)
    jest starszy od ciebie i ciebie przezyje, wiec nie ma sie czym
    przejmowac i mozna przyjac ze jak masz cos na linuxie to zawsze bedzie
    dzialac. W szczegolnosci program open source taki jak dcraw.

    Nie wiem o co chodzi ci z "praktyka przemyslowa", byc moze pomyliles
    grupy, ale na tej rozmawiamy o fotografii a w szczegolnosci o programach
    do konwersji RAW.

    Marx

  • 32. Data: 2009-12-01 10:09:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Marx pisze:
> [...]
    > jest starszy od ciebie i ciebie przezyje, wiec nie ma sie czym
    > przejmowac i mozna przyjac ze jak masz cos na linuxie to zawsze bedzie

    Na linuksie forever... jasne.
    W szczególności sprawdź, czy np assembler as31 z pakietu SDCC jest obecnie
    jest dostępny pod linuksem. A potem sprawdź, czemu się nawet nie chce skompilować
    ze źródeł. To będziesz już wiedział dlaczego trzymam specjalną małą partycję
    ze starym linem TYLKO w celu używania na nim tegoż kompilatora :)

    Jak widać wszystko się da, ale jednak osobiście "widzę jakiś problem" :)

  • 33. Data: 2009-12-01 10:34:38
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jacek Czerwinski wrote:

> [...]
    >
    > Chyba pomyliłes języki.
    >
    > Nie wiem czy 10 lat temu ANSI C było praktyką przemysłową (dostępną w
    > powszechnie dostępnych kompilatorach, czy zabawa dla jajogłowych
    > rumieniących się nad artykułami i hasłem dla marketingowców).
    > Był wtedy w katalogach handlowych oprogramowania (widocznie mieli paczki
    > do wyprzedania - a my tyle śmichu że do dziś pamiętam).
    >
    > "Turbo assembler 1.0 compatible with Microsoft"
    > "Turbo assembler 1.1 true compatible with Microsoft"
    >
    > PS. Cholera, na której grupie można się schować przed C-programersami....

    Śledzą Cię, jeżdzą za Tobą czarną wołgą, nie schowasz się. Są wszędzie,
    stoją w każdej bramie. Dopadną Cię i wczepią Ci implant z kompilatorem.

    wer

  • 34. Data: 2009-12-01 14:32:17
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Witkowski pisze:

> [...]
    > ze starym linem TYLKO w celu używania na nim tegoż kompilatora :)
    >
    > Jak widać wszystko się da, ale jednak osobiście "widzę jakiś problem" :)

    A jaki soft do wywolywania RAW kompilujesz tym cudem? Ktory to aparat
    jest obslugiwany wlacznie przez ten soft?
    Marx

  • 35. Data: 2009-12-25 23:17:37
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 30 of Nov 2009 18:01, Jacek Czerwinski wrote:

    > PS. Cholera, na której grupie można się schować przed
    > C-programersami.... Tu nie, na motocyklach nie ...

    Chyba na żadnej. C-progsy i admini oprócz tego że C-progują i adminują
    również motocyklują, focą, rowerują, paralatają, gotują, szkalują...

    --
    nb