  • 1. Data: 2011-01-19 20:12:07
    Temat: Telefon za ktorym tesknicie??
    Od: dizel <d...@N...pl>

    Witam
    Pisze dlatego że ostatnio naszła mnie tęsknota na telefony które
    kiedyś używałem. Oddał bym dużo żeby móc używać niektórych do tej
    pory.
    Pierwsza to Nokia 3210, pierwszy telefon bez anteny jak na tamte czasy
    kiedy wchodziła coś niesamowitego, jedyny minus to brak wibry
    fabrycznie ale kto by się wtedy tym przejmował??
    Drugi telefon to Ericsson T20e, z klapką, poprostu coś niesamowitego,
    niby 2 czy 3 linie wyświetlacza ale na tamte czasy miał wszystko co
    trzeba, dobra bateria, klapka, antena itd, gdyby nie to że musiałem
    spylić go bo potrzebne mi były pieniądze pewnie bym tylko wymieniał
    baterie i używał do dzisiejszego dnia, szkoda że teraz nie robią
    takich telefonów , a klapka powoli odchodzi w zapomnienie:(
    Co prawda wskrzeszają nokie :
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2010/12/lekk
    i-wprowadza-na-nowo-na-rynek-kultowa-nokie-3210
    ale to już nie będzie to co kiedyś, chciałbym żeby dalej były w
    sprzedaży nowe ericssony t20e ale to nie realne:(
    A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

  • 2. Data: 2011-01-19 20:31:13
    Temat: Re: Telefon za ktorym tesknicie??
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 21:12:07 +0100, dizel napisał(a):

> [...]
    > trzeba, dobra bateria, klapka, antena itd, gdyby nie to że musiałem
    > spylić go bo potrzebne mi były pieniądze pewnie bym tylko wymieniał

    T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 3. Data: 2011-01-19 20:41:31
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

    O TAK! Do dziś pamiętam, jak wziąłem w ręcie T28s. Byłem pod wrażeniem
    jakości wykonania i wymiarów - tylko ta antenka...(a były już wtedy na rynku
    telefony z wenętrzną anteną). A wracając do tematu wątku, to myślę, że
    zawsze będzie się dażyło szczególnym sentymentem swe pierwsze telefony. W
    moim przypadku był to Ericsson GA628 i Bosch Com608. Generalnie Bosche
    wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się najlepiej
    i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

  • 4. Data: 2011-01-19 20:59:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 21:41:31 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

> [...]
    > wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się najlepiej
    > i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

    Cóż.. Siemens uśmiercił Boscha, BenQ uśmiercił Siemensa...
    Siemensy zaczęły się rozwijać i mieć fajny zestaw funkcji po przejęciu
    Boscha i jego modelu 918 (czy 908... jakoś tak)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2011-01-19 21:07:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-19 21:41, Rabbit McCroolick pisze:
    (...)
    > O TAK! Do dziś pamiętam, jak wziąłem w ręcie T28s.

    E tam - Ericsson R310s :) Niezastąpiony do użytku w czasie prac
    polowych ;)

    (...)
    > wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się najlepiej
    > i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

    O tak - długo korzystałem(śmy - rodzinnie) z wyrobów Siemensa.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 6. Data: 2011-01-19 21:07:31
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-19 21:12, dizel pisze:

    > Co prawda wskrzeszają nokie :

    Nie bardzo widzę w tym sens skoro "Części pochodzą ze starej Nokii,
    dodano tylko nową baterię (równie wydajną) i ładowarkę". Ta firma robi
    po prostu to, co już od bardzo, bardzo dawna robią prywatni sprzedawcy
    (i komisy GSM) na Allegro, eBay'u itp. - skupują stare telefony,
    naprawiają je, składają jeden w 100% sprawny z kilku uszkodzonych,
    dodają nową baterię itp., a potem sprzedają z zyskiem.

    > sprzedaży nowe ericssony t20e ale to nie realne:(

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sobie taki telefon kupić - nawet w
    bardzo dobrym stanie, z nowiuteńką baterią. Generalnie gdybym się uparł
    to nawet nie musiałbym kupować - kilka starych telefonów leży gdzieś w
    szufladzie. Nawet nie należę do ludzi, którzy wstydziliby się pokazać ze
    "starą cegłą" na ulicy. Po prostu przyzwyczaiłem się do wygody jaką daje
    smartfon. O ile takie funkcje jak odtwarzacz MP3 albo aparat
    fotograficzny nie są mi potrzebne (używam osobnych rozwiązań) o tyle
    możliwość synchronizacji kalendarza i kontaktów z Outlookiem, czy dostęp
    do www i maili to dla mnie dosyć ważna funkcjonalność. Nie wspomnę już o
    klawiaturce qwerty.
    A ostatnio z coraz większym zainteresowaniem patrzę na możliwość
    korzystania z VoIP przez komórkę. Samsung i600 za bardzo się do tego nie
    nadaje, ale przy następnej wymianie telefonu będę już brał tę
    funkcjonalność pod uwagę.

    > A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

    Motorola T205. Nie tylko dlatego, że był to mój pierwszy telefon. Niby
    prosta konstrukcja, ale jak na swoje czasy robił wrażanie na znajomych.
    Mały, lekki, ładnie wyglądający telefon - wyróżniał się na tle "cegieł"
    znajomych. Nawet tych najbardziej "szpanerskich". Pod względem gabarytów
    było mu bliżej do Nokii 8210 (która wtedy była szczytem marzeń).

  • 7. Data: 2011-01-19 23:44:40
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:f...@4...co
    m,
    dizel <d...@N...pl> nastukał:
> [...]
    > sprzedaży nowe ericssony t20e ale to nie realne:(
    > A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

    moje pierwsze telefony gsm przwiezione z niemiec:
    nokia 1011 - cegła o wadze pół kilo , bateria wystarczała na 8-10h,
    wyposazona w zaledwie dwa dzwonki :)
    motorola flare - fajna, do wyboru było wiele kolorowych obudów, niestety
    bateria zyła strasznie krótko.
    ericsson GH174 - maskara w kieszeni :) potem GH198 z antena typu "linijka"

    no i ericcson sh888 world, pierwszy wielobandowy fon , jak pracowałem w
    serwisie ericssona miałem w rekąch przywieziony z fabryki w szwecji prototyp
    tego telefonu. niedostępny nigdzie, w internecie pojawiały się dopiero
    pierwsze wzmianki o tym telefonie. wybrałem się na targi Infosystem do
    stoiska ericssona. paliłem głupa i zapytałem czy nie mają instrukcji od tego
    fona bo gdzies mi się zawieruszyła. zdziwienie było ogromne bo nawet oni
    nie mieli tego telefonu a tylko jakies prospekty. zleciała się cała banda i
    godzinę oglądali słuchawkę. wersja prototypowa różniła się od telefonu
    wprowadzonegoe na rynek kilkoma szczegółami, np. miała wysuwana antenkę.

    a przed GSM nieświertelna "cegła" czyli nokia citymen, pełen wypas
    analogowy.

    heh,to były czasy :)

    --
    VSS

  • 8. Data: 2011-01-20 03:43:51
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 19 Jan 2011 20:31:13 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

    Masz racje, chociaż pracowałem wtedy w komisie z telami i trochę się
    tego przewinęło, pamiętam do dziś jak ktoś przynióśł pierwszego t28s,
    telefon piękny, cienki, bateria lit-pol, wygląd super, ale po dłuższym
    użytkowaniu jednak to nie było to. Dość słaba bateria, i ta klapka na
    przycisk po jakimś czasie sama się otwierała i to nie w jednym
    egzemplarzu. Natomiast t20e wiadomo pojawił się później może nie był
    za piękny bo gruby ale dla mnie nie miał żadnych wad i to rozwiązanie
    z klapką poprostu super:)

  • 9. Data: 2011-01-20 08:50:51
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-01-19 21:12, dizel wrote:
    > Witam
    > Pisze dlatego że ostatnio naszła mnie tęsknota na telefony które
    > kiedyś używałem. Oddał bym dużo żeby móc używać niektórych do tej
    > pory.

    S35i i S40 od Siemensa. Ten pierwszy za (ok, wtedy nic niezwykłego, były
    podobne na rynku) solidność i wielkość a drugi za nietypową elegancję
    (co, jak wiadomo, jest kwestią gustu). Padaka była z niego straszna.

    T28 to temat odrębny - nigdy nie miałem, zawsze chciałem. ;-) Funkcje
    miał proste, baterię słabą (wszyscy użytkownicy ładowali raz na 2 dni
    przy oszczędnym jak na obecne czasy użytkowaniu, a to już było mało).
    Ale wygląd...

    No ale telefon miał coś z centymetr grubości i płaską, lekką baterię. Do
    pary był R520 - ale jak go dopadłem wreszcie to miałem już 6310i, a ten
    Ericcson był może i ładny, ale z dwojga wolałem Nokię.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 10. Data: 2011-01-20 09:02:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

    T28s przez ktory mezczyzni dostawali w morde gdy im sie otwieral sam w
    kieszeni wypychajac charakterystycznie spodnie ?

    Potem i tak padały.... i wymieniano na T29s

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów