    From: dizel <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Telefon za ktorym tesknicie??
    Date: Wed, 19 Jan 2011 21:12:07 +0100

    Witam
    Pisze dlatego że ostatnio naszła mnie tęsknota na telefony które
    kiedyś używałem. Oddał bym dużo żeby móc używać niektórych do tej
    pory.
    Pierwsza to Nokia 3210, pierwszy telefon bez anteny jak na tamte czasy
    kiedy wchodziła coś niesamowitego, jedyny minus to brak wibry
    fabrycznie ale kto by się wtedy tym przejmował??
    Drugi telefon to Ericsson T20e, z klapką, poprostu coś niesamowitego,
    niby 2 czy 3 linie wyświetlacza ale na tamte czasy miał wszystko co
    trzeba, dobra bateria, klapka, antena itd, gdyby nie to że musiałem
    spylić go bo potrzebne mi były pieniądze pewnie bym tylko wymieniał
    baterie i używał do dzisiejszego dnia, szkoda że teraz nie robią
    takich telefonów , a klapka powoli odchodzi w zapomnienie:(
    Co prawda wskrzeszają nokie :
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2010/12/lekk
    i-wprowadza-na-nowo-na-rynek-kultowa-nokie-3210
    ale to już nie będzie to co kiedyś, chciałbym żeby dalej były w
    sprzedaży nowe ericssony t20e ale to nie realne:(
    A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??