  • 1. Data: 2011-01-19 10:13:58
    Temat: co zrobić z minutami na drugiej karcie SIM?
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Cześć, mam laickie pytanie. Dostałem od banku kartę sim doładowującą się
    minutami proporcojalnie do korzystania z karty kredytowej. Mam k750i nie
    wiem co z tą drugą kartą zrobić. Czy do k750i jest jakiś działający
    bezproblemowo adapter dual-sim? Jeśli jest to jaki, jak go odróżnić od nie
    działających? Czy może lepiej kupić jakąś tanią słuchawkę, ukryć jej numer
    i w ten sposób wykorzystywać minuty? Jaką słuchawkę możecie polecić -
    powinna być tania i sensowna, nie musi mieć MP3, kamerki itp, ważniejsze
    żeby bateria trzymała długo. Czy te tanie nowe samsungi i LG są coś warte?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-01-19 11:11:13
    Temat: Re: co zrobić z minutami na drugiej karcie SIM?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Shaman <s...@o...com> dared to write:
> [...]
    > polecić - powinna być tania i sensowna, nie musi mieć MP3, kamerki
    > itp, ważniejsze żeby bateria trzymała długo. Czy te tanie nowe

    Najtańsza Nokia (12000, 1202, 1208 itd.) za ok. 100 zł działa bardzo ładnie, bateria
    potrafi trzymać tydzień. Tylko zastanów się, czy te 30 czy 60 minut miesięcznie jest
    warte zachodu - pakiet 100 minut kosztuje jakie 5 zeta u innych operatorów.

    k.

  • 3. Data: 2011-01-19 11:28:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kashmiri" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > miesięcznie jest warte zachodu - pakiet 100 minut kosztuje jakie 5 zeta u

    Aktywować zbieranie minut z przychodzących i od kogoś pożyczyć telefon, aby
    zużyć minuty na 2 karcie sim.

  • 4. Data: 2011-01-19 18:27:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kashmiri" napisał:

    > zastanów się, czy te 30 czy 60 minut miesięcznie jest warte zachodu
    > - pakiet 100 minut kosztuje jakie 5 zeta u innych operatorów.

    Z ciekawości - u którego operatora pakiet 100 minut kosztuje "5 zeta"?

    JoteR

  • 5. Data: 2011-01-21 13:55:18
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości - u którego operatora pakiet 100 minut kosztuje "5 zeta"?

    PLAY

  • 6. Data: 2011-01-21 17:11:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "--=olo=--" napisał:

    > PLAY

    O, to banki są powiązane z PLAY i doładowują karty minutami
    wewnątrzsieciowymi? Ciekawe...

    JoteR

  • 7. Data: 2011-01-23 12:38:57
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    JoteR <j...@p...pl> dared to write:

    > O, to banki są powiązane z PLAY i doładowują karty minutami
    > wewnątrzsieciowymi? Ciekawe...

    Przeczytaj jeszce raz: może taniej wyjdzie 12 * 100 min = 60 zł rocznie niż 12 *
    darmowe 100 min wewnątrz sieci + telefon za 150 zł.

    k.

  • 8. Data: 2011-01-23 13:02:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kashmiri" napisał:

    > Przeczytaj jeszce raz: może taniej wyjdzie 12 * 100 min = 60 zł rocznie
    > niż 12 * darmowe 100 min wewnątrz sieci + telefon za 150 zł.

    Kontekst był następujący:
    Wątkotwórca:
    "Dostałem od banku kartę sim doładowującą się minutami proporcojalnie
    do korzystania z karty kredytowej."

    Przedstawiona przez Ciebie alternatywa:
    "zastanów się, czy te 30 czy 60 minut miesięcznie jest warte zachodu -
    pakiet 100 minut kosztuje jakie 5 zeta u innych operatorów"

    Dyskretnie nie wspomniałeś, że za te "5 zeta" kupuje się minuty
    wewnątrzsieciowe - tylko Play (i prawdopodobnie stacjonarne). Zatem twoja
    alternatywa miałaby ręce i nogi tylko wówczas, gdyby bank doładowywał
    również ową kartę SIM minutami podobnej konduity, a w to jakoś ciężko mi
    uwierzyć.

    JoteR

  • 9. Data: 2011-01-23 13:22:23
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    JoteR <j...@p...pl> dared to write:

> [...]
    > alternatywa miałaby ręce i nogi tylko wówczas, gdyby bank doładowywał
    > również ową kartę SIM minutami podobnej konduity, a w to jakoś ciężko mi

    PRIMO, chcąc wykorzystać te bankowe minuty wątkotwórca na samym wstępie jest 100+
    zeta do tyłu - musi kupić oddzielny telefon.

    SECUNDO, nie tylko Play, ale inni operatorzy mają podobne promocje po 5 gr w sieci i
    na stacjonarne (ZTCP Orange).

    Dyskretnie wspomnę - acz pewności nie mam - że bank (mBank?) też oferuje minuty tylko
    we własnej sieci. Więc oferta porównywalna.

    Trzeba teraz pomyśleć na zimno, co się bardziej opłaci, a nie lecieć jak mucha na lep
    na ofertę banku "bo dają za darmo".
    k.

  • 10. Data: 2011-01-23 13:57:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kashmiri" napisał:

    > PRIMO, chcąc wykorzystać te bankowe minuty wątkotwórca na samym
    > wstępie jest 100+ zeta do tyłu - musi kupić oddzielny telefon.

    Ale to wszystkie minuty tak mają - trzeba mieć telefon, żeby je wydzwonić.
    Te "za 5 zeta" również ;->

    > SECUNDO, nie tylko Play, ale inni operatorzy mają podobne promocje
    > po 5 gr w sieci i na stacjonarne (ZTCP Orange).

    No tak, ale to są nadal minuty wewnątrzsieciowe. Stąd pytanie, jakie są te
    "bankowe" minuty.

    > Dyskretnie wspomnę - acz pewności nie mam - że bank (mBank?) też
    > oferuje minuty tylko we własnej sieci. Więc oferta porównywalna.

    Jeśli by tak było rzeczywiście w przypadku wątkotwórcy, to faktycznie
    porównywalna. Ale nie zmienia to postaci rzeczy, że zbyt łatwo stawia się w
    tym samym rzędzie minuty wewnątrzsieciowe lub "do wszystkich" z gwiazdkami z
    "prawdziwymi" minutami rzeczywiśce do wszystkich sieci. Ostatni casus
    koleżanki Animki skłania do podkreślania tych różnic na każdym kroku.

    >Trzeba teraz pomyśleć na zimno, co się bardziej opłaci, a nie lecieć jak
    > mucha na lep na ofertę banku "bo dają za darmo".

    Powstaje jeszcze pytanie, czy te "bankowe" minuty są rzeczywiście
    "darmowe" - w sensie, czy ich otrzymanie nie wymusza na posiadaczu karty
    działań, których normalnie by nie podjął.

    JoteR