    From: "VSS" <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon za ktorym tesknicie??
    Date: Thu, 20 Jan 2011 00:44:40 +0100

    W wiadomości:f...@4...co
    m,
    dizel <d...@N...pl> nastukał:
> [...]
    > Pierwsza to Nokia 3210, pierwszy telefon bez anteny jak na tamte czasy
    > kiedy wchodziła coś niesamowitego, jedyny minus to brak wibry
    > fabrycznie ale kto by się wtedy tym przejmował??
    > Drugi telefon to Ericsson T20e, z klapką, poprostu coś niesamowitego,
    > niby 2 czy 3 linie wyświetlacza ale na tamte czasy miał wszystko co
    > trzeba, dobra bateria, klapka, antena itd, gdyby nie to że musiałem
    > spylić go bo potrzebne mi były pieniądze pewnie bym tylko wymieniał
    > baterie i używał do dzisiejszego dnia, szkoda że teraz nie robią
    > takich telefonów , a klapka powoli odchodzi w zapomnienie:(
    i-wprowadza-na-nowo-na-rynek-kultowa-nokie-3210
    > ale to już nie będzie to co kiedyś, chciałbym żeby dalej były w
    > sprzedaży nowe ericssony t20e ale to nie realne:(
    > A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

    moje pierwsze telefony gsm przwiezione z niemiec:
    nokia 1011 - cegła o wadze pół kilo , bateria wystarczała na 8-10h,
    wyposazona w zaledwie dwa dzwonki :)
    motorola flare - fajna, do wyboru było wiele kolorowych obudów, niestety
    bateria zyła strasznie krótko.
    ericsson GH174 - maskara w kieszeni :) potem GH198 z antena typu "linijka"

    no i ericcson sh888 world, pierwszy wielobandowy fon , jak pracowałem w
    serwisie ericssona miałem w rekąch przywieziony z fabryki w szwecji prototyp
    tego telefonu. niedostępny nigdzie, w internecie pojawiały się dopiero
    pierwsze wzmianki o tym telefonie. wybrałem się na targi Infosystem do
    stoiska ericssona. paliłem głupa i zapytałem czy nie mają instrukcji od tego
    fona bo gdzies mi się zawieruszyła. zdziwienie było ogromne bo nawet oni
    nie mieli tego telefonu a tylko jakies prospekty. zleciała się cała banda i
    godzinę oglądali słuchawkę. wersja prototypowa różniła się od telefonu
    wprowadzonegoe na rynek kilkoma szczegółami, np. miała wysuwana antenkę.

    a przed GSM nieświertelna "cegła" czyli nokia citymen, pełen wypas
    analogowy.

    heh,to były czasy :)

    --
    VSS