  • 1. Data: 2011-01-20 10:36:58
    Temat: modem merlin xu870 - simlock
    Od: "luckass" <l...@w...tlen.pl>

    witam;

    czy ktoś miał do czynienia ze zdejmowaniem simlocka z karty modemowej Merlin
    XU870?
    Coś tam googlałem ale nic pewnego znaleźć nie można. Dlatego szukam kogoś
    kto się na tym zna, robił to i wie co i jak.

    W serwisie chcą za to 40-50zeta, a że za 45 kupiłem modem to trochę bez
    sensu płacić drugie tyle za zdjęcie simlocka :)
    Z góry dzięki za pomoc

    --
    pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2011-01-20 12:22:51
    Temat: Re: modem merlin xu870 - simlock
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 11:36:58 +0100, luckass napisał(a):

> [...]
    >
    > W serwisie chcą za to 40-50zeta, a że za 45 kupiłem modem to trochę bez
    > sensu płacić drugie tyle za zdjęcie simlocka :)

    dc-unlocker
    Ale cena dużo mniejsza nie będzie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 3. Data: 2011-01-20 12:51:08
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/20/2011 11:36 AM, luckass wrote:
    > W serwisie chcą za to 40-50zeta, a że za 45 kupiłem modem to trochę bez
    > sensu płacić drugie tyle za zdjęcie simlocka :)

    Kupiłeś tanie bo niepełnosprawne i się dziwisz że pełnosprawność kosztuje?:>

    M.

  • 4. Data: 2011-01-20 15:00:37
    Od: "luckass" <l...@w...tlen.pl>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" napisał w wiadomości grup

    > Kupiłeś tanie bo niepełnosprawne i się dziwisz że pełnosprawność
    > kosztuje?:>

    pełnosprawny to on jest, ino że w erze, a ja bym wolał w orange'u :)

    --
    pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2011-01-20 15:27:12
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/20/2011 04:00 PM, luckass wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" napisał w wiadomości grup

    > pełnosprawny to on jest, ino że w erze, a ja bym wolał w orange'u :)

    Aha. Znaczy, kupiłeś świadomie coś czego nie chciałeś bo tanie...

    M.

  • 6. Data: 2011-01-21 13:55:29
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-01-20 16:00, luckass wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" napisał w wiadomości grup

    > pełnosprawny to on jest, ino że w erze, a ja bym wolał w orange'u :)

    jesli po umowie juz jest to Era zdejmuje za darmo simlocka.
    tyle ze chyba kupujacy ten modem powinien to zalatwic (klient Ery).
    Ale dopytac mozesz w salonie, moze ci zdejma, jak sprawdza ze maja IMEI
    w bazie jako swoj modem i jest po umowie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."