    Date: Wed, 19 Jan 2011 22:07:31 +0100
    From: Atlantis <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon za ktorym tesknicie??

    W dniu 2011-01-19 21:12, dizel pisze:

    > Co prawda wskrzeszają nokie :

    Nie bardzo widzę w tym sens skoro "Części pochodzą ze starej Nokii,
    dodano tylko nową baterię (równie wydajną) i ładowarkę". Ta firma robi
    po prostu to, co już od bardzo, bardzo dawna robią prywatni sprzedawcy
    (i komisy GSM) na Allegro, eBay'u itp. - skupują stare telefony,
    naprawiają je, składają jeden w 100% sprawny z kilku uszkodzonych,
    dodają nową baterię itp., a potem sprzedają z zyskiem.

    > sprzedaży nowe ericssony t20e ale to nie realne:(

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sobie taki telefon kupić - nawet w
    bardzo dobrym stanie, z nowiuteńką baterią. Generalnie gdybym się uparł
    to nawet nie musiałbym kupować - kilka starych telefonów leży gdzieś w
    szufladzie. Nawet nie należę do ludzi, którzy wstydziliby się pokazać ze
    "starą cegłą" na ulicy. Po prostu przyzwyczaiłem się do wygody jaką daje
    smartfon. O ile takie funkcje jak odtwarzacz MP3 albo aparat
    fotograficzny nie są mi potrzebne (używam osobnych rozwiązań) o tyle
    możliwość synchronizacji kalendarza i kontaktów z Outlookiem, czy dostęp
    do www i maili to dla mnie dosyć ważna funkcjonalność. Nie wspomnę już o
    klawiaturce qwerty.
    A ostatnio z coraz większym zainteresowaniem patrzę na możliwość
    korzystania z VoIP przez komórkę. Samsung i600 za bardzo się do tego nie
    nadaje, ale przy następnej wymianie telefonu będę już brał tę
    funkcjonalność pod uwagę.

    > A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

    Motorola T205. Nie tylko dlatego, że był to mój pierwszy telefon. Niby
    prosta konstrukcja, ale jak na swoje czasy robił wrażanie na znajomych.
    Mały, lekki, ładnie wyglądający telefon - wyróżniał się na tle "cegieł"
    znajomych. Nawet tych najbardziej "szpanerskich". Pod względem gabarytów
    było mu bliżej do Nokii 8210 (która wtedy była szczytem marzeń).