  • 11. Data: 2011-09-19 13:42:20
    Temat: Re: Telefon z autouzupełnianiem
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości
    news:4e76f3fd$1@news.home.net.pl...
    > Takie coś miałem w prostym Samsungu zserii SOlid.
    > Działąło to na pewno z numerami z książki telefonicznej a czy z ostatnio
    > wybieranymi już nie pamiętam.

    W SE C902 to działała bez problemu. Po wpisaniu paru cyfr mamy numery na
    które ostatnio dzwoniliśmy i zaczynają się tak samo.
    Nie wiem tylko ile to czasu pamiętało.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 12. Data: 2011-09-19 15:06:44
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Czyli Noki takiej nie znajde?

  • 13. Data: 2011-09-19 16:52:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-19 12:18:16 +0200, tall_30 <s...@g...com> said:

    > Rozumiem że nie ma zwykłego telefonu
    > bez systemu operacyjnego
    > bez ekranu dotykowego
    > bez super aparatu
    > bez 200 GB RAM-u
    > i tego typu badziewia
    >
    > który by coś takiego umiał.

    Żle rozumiesz. Zwykłe telefony tak mają. Tzn. zwykłe samsungi...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-09-20 17:43:47
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    kazdy telefon ma system operacyjny

  • 15. Data: 2011-09-21 17:40:49
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Rozumiem że nie ma zwykłego telefonu
    > bez systemu operacyjnego
    > bez ekranu dotykowego
    > bez super aparatu
    > bez 200 GB RAM-u
    > i tego typu badziewia
    >
    > który by coś takiego umiał.

    LG GU230. W trybie kontakty możesz podawać zarówno litery, od których
    zaczyna się nazwa kontaktu w książce telefonicznej, jak i cyfry, od
    których zaczyna się numer kontaktu. Tą metodą można np. znaleźć
    wszystkich, których numery rozpoczynają się określoną sekwencją cyfr.
    Wada - numery +48XXXXXXXXX i XXXXXXXXX to dla tej funkcji dwa różne numery.
    --
    Grzexs