  • 1. Data: 2011-09-18 21:32:26
    Temat: Przedłużenie umowy w PlusGSM
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    Witam,
    Aktualnie mam umowę na Superkartę Syberyjską 25 w PlusGSM. Niedługo
    kończy mi się ta umowa. W związku z tym wszedłem na stronę internetową
    sprawdzić ofertę dla przedłużających umowę bez telefonu i o mało co nie
    padłem z wrażenia.
    Teraz PlusGSM oferuje taryfę za 29,90zł, która zawiera 50min do
    wszystkich sieci i opłatę 49gr/min po wykorzystaniu tych minut.
    Tyle, że teraz mam za taryfę za 25zł, która zawiera 60min i opłatę
    29gr/min po wykorzystaniu tych minut.
    Do obecnej taryfy dokupuję pakiet 30min do wszystkich sieci i to mi z
    nadmiarem wystarcza na miesiąc. Łącznie miesięcznie płacę rachunki w
    wysokości ok. 35zł i mam 90min.
    Czy u któregoś z operatorów dostanę lepsze warunki, tzn. takie abym
    mniej płacił za 90min do wszystkich sieci?
    Czesławek

  • 2. Data: 2011-09-19 04:27:35
    Temat: Re: Przedłużenie umowy w PlusGSM
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 18 Wrz, 23:32, Czesławek <c...@o...wytnij.pl> wrote:

    > Czy u któregoś z operatorów dostanę lepsze warunki, tzn. takie abym
    > mniej płacił za 90min do wszystkich sieci?

    W play fresh (oferta bez umowy) za 10zł/miesięcznie masz 103minuty do
    wszystkich sieci.
    http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/
    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Pr
    omocyjnej_Pakiet_30_zl_za_10_zl.pdf

  • 3. Data: 2011-09-19 05:36:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "raz-dwa-trzy" napisał:

    > W play fresh (oferta bez umowy) za 10zł/miesięcznie masz 103minuty
    > do wszystkich sieci.

    "jeśli rola pasożyta Ci nie przeszkadza " ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2011-09-19 05:45:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.09.2011 07:36, JoteR pisze:
> [...]
    za 12.5netto masz 104 min. Bez telefonu

    > "jeśli rola pasożyta Ci nie przeszkadza " ;->

    w jakim sensie pasożyta?

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-09-19 05:55:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > w jakim sensie pasożyta?

    Mnie się pytasz? Hint: taki śmieszny znaczek " oznacza początek i koniec
    cytatu.
    Pytaj się zatem autora tej wypowiedzi. Znaleźć nietrudno, wątek jeszcze
    całkiem świeży i wciąż podsycany przez dwóch trolli (w tym jednego
    importowanego) i ich jadłopodawców.

    JoteR