  • 1. Data: 2011-09-19 07:26:26
    Temat: Telefon z autouzupełnianiem
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Szanowna Grupo.
    Pracuje jako kupiec i dzwonie do mnóstwa firm codziennie.
    Szukam taniego telefonu najlepiej Nokii z wytrzymałą baterią i funkcją
    polegającą na tym że.
    Znalazłem w Panoramie Firm potencjalnego dostawce dzwonie do Gościa.
    Póżniej szukam w innym miejscu kontaktu. Wykrecam numer. O już
    dzwoniłem!!!. Na ekranie pojawiaja sie numery zaczynające sie od
    sekwencji którą ja zaczynam wpisywać, W przeglądalkach nazywa się to
    "autouzupełnianie".

    Z góry dziekuje

  • 2. Data: 2011-09-19 07:49:44
    Temat: Re: Telefon z autouzupełnianiem
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-09-19 09:26, tall_30 pisze:
> [...]
    > dzwoniłem!!!. Na ekranie pojawiaja sie numery zaczynające sie od
    > sekwencji którą ja zaczynam wpisywać, W przeglądalkach nazywa się to

    Takie coś miałem w prostym Samsungu zserii SOlid.
    Działąło to na pewno z numerami z książki telefonicznej a czy z ostatnio
    wybieranymi już nie pamiętam.

  • 3. Data: 2011-09-19 08:19:54
    Od: adamcze <m...@p...onet.pl>

    > Takie coś miałem w prostym Samsungu zserii SOlid.
    > Działąło to na pewno z numerami z książki telefonicznej a czy z ostatnio
    > wybieranymi już nie pamiętam.

    W Samsungu B2100 Solid dziala z ostatnio wybieranymi numerami. Zaczynasz
    wpisywać poczatek numeru a telefon na dole wyswietlacza "podpowiada"
    reszte numerow zaczynajacych sie tak samo.

  • 4. Data: 2011-09-19 09:41:33
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    On 19 Wrz, 10:19, adamcze <m...@p...onet.pl> wrote:

    > W Samsungu B2100 Solid dziala z ostatnio wybieranymi numerami. Zaczynasz
    > wpisywać poczatek numeru a telefon na dole wyswietlacza "podpowiada"
    > reszte numerow zaczynajacych sie tak samo.

    Wiem (mam taki)
    A jakies inne telefony?

  • 5. Data: 2011-09-19 09:48:00
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-09-19 11:41, tall_30 pisze:
    > A jakies inne telefony?

    zte blade,
    może być to dowolny fragment numeru lub nazwy,
    pewnie w innych androidach jest podobnie,

    P.

  • 6. Data: 2011-09-19 09:49:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 02:41:33 -0700 (PDT), tall_30 napisał(a):

    > Wiem (mam taki)
    > A jakies inne telefony?

    Standardowa funkcja w Windows Mobile Standard, wyszukiwał nawet w środku
    imienia/nazwiska/nazwy, niestety, WM był za mało ajfonowany i został
    zabity.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 7. Data: 2011-09-19 09:59:11
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 19-09-2011 09:26, tall_30 rzecze:

    > dzwoniłem!!!. Na ekranie pojawiaja sie numery zaczynające sie od
    > sekwencji którą ja zaczynam wpisywać, W przeglądalkach nazywa się to
    > "autouzupełnianie".

    Jeśli chodzi o sam numer, to Samsung E250 fabrycznie tak ma.
    Wpisywana sekwencja może być dowolnym fragmentem numeru.

    Na Symbiana potrafi to np. darmowy Yolou Address Book-
    wyszukiwanie w trybie gotowości po fragmencie numeru
    lub nazwy (T9).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2011-09-19 10:18:16
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    On 19 Wrz, 11:59, Dominik & Co
    <d...@c...invalid> wrote:
> [...]
    > "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    > Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

    Rozumiem że nie ma zwykłego telefonu
    bez systemu operacyjnego
    bez ekranu dotykowego
    bez super aparatu
    bez 200 GB RAM-u
    i tego typu badziewia

    który by coś takiego umiał.

  • 9. Data: 2011-09-19 10:36:07
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 19-09-2011 12:18, tall_30 rzecze:

    > Rozumiem że nie ma zwykłego telefonu
    > bez systemu operacyjnego
    > bez ekranu dotykowego
    > bez super aparatu
    > bez 200 GB RAM-u
    > i tego typu badziewia

    Nie rozumiesz. Sprawdź, co to jest Samsung E250, a potem pisz.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2011-09-19 10:56:05
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl>

    Użytkownik "tall_30" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Ma to Sony...C702, którego miałem. Aktualnie mam Nokie 6700 i niestety nie
    ma.

    Pozdrawiam Rycho