  • 181. Data: 2011-03-23 12:11:09
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 12:31:31 +0100, Przemysław Kowalik napisał(a):

    > To powinieneś go wtedy załatwić uściskiem śmierci - palców chyba by nie
    > urwał :-P?

    Nie wiadomo - nie słyszałeś o eksplodujących iP? ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 182. Data: 2011-03-23 12:38:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Po prostu koledzy azbestowego klauna są równie inteligentni jak on i nie
    > zauważyli, że od czasu pierwszego gejfona model sprzedaży się nieco
    > zmienił. Wtedy można było kupić telefon w AppStore i nie podpisywać umowy.
    > Tzn zobowiązać się do podpisania i nie podpisać, azbestowy Przemuś
    > powiedziałby, że to takie polaczkowe... (i wciąż się koleguje z kimś kto
    > się tak zachowuje).

    No właśnie - zobowiązać się do podpisania i nie podpisać,
    dla niektórych ludzi jest to problem. Dla Waldka jak widać - nie.

    > Przy 3G już się zmieniło, trzeba było podpisać umowę od razu. Inteligentni
    > ludzie zauważyli, koledzy Przemusia niestety nie, jaki peszek.

    Czemu jesteś takim fanatykiem?
    Skąd u Ciebie taka nienawiść do ludzi, Waldek?
    Nie znasz ludzi a już im przypisujesz negatywne cechy...
    Na podstawie czego? Że nie mieszkając w USA nie orientowali się
    w realiach działania APPLE store w USA? Zlituj się... dobrze się czujesz?

  • 183. Data: 2011-03-23 12:39:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nie jest to tematem TEJ części wątku, żłobie.

    A czy ja mówię że jest?
    Boję się tylko że marnujesz swoje limitowane zasoby
    nie w tym miejscu gdzie możesz je najlepiej wykorzystać... :-)

  • 184. Data: 2011-03-23 12:43:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    07-6452_7-32329274.html

    > Powiem szczerze, że nie wiem, jeśli wykryje Twoją kartę wifi to na bank
    > zadziała

    Co to znaczy "jak wykryje moją kartę wifi"?
    Telefon ma wykrywać moją kartę wifi???? Nie rozumiem.
    Telefon ma postawić w powietrzu SSID i tyle... nie?

    > Nie wiem jak z angielskim u ciebie:
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=377
    047

    O mój angielski się nie martw :-) Widziałem ten link wczoraj i właśnie
    widzę, że:
    Requirements: .NET Compact Framework 2.0 and Windows Mobile 5
    or later with the IPNAT driver included (most WM6 builds have this
    built-in).
    The "Internet Sharing" application that some phones have is not required,
    but IPNAT is.

    Ten Q9 ma WM6, więc powinno być ok. Nie rozumiem Twojej
    uwagi na temat rozpoznania mojej karty wifi...

    > Ja bez problemu podłączyłem do tej sieci wifi, która chyba jest
    > konfigurowana jako ad-hoc, ale mogę się tu mylić bo to ponad pół roku temu
    > było, dwa laptopy, jeden na xp, drugi z vistą. Prędkość miałem niestety
    > tylko edge (m650 nie ma umts), ale działało równolegle na obydwu
    > komputerach.

    No z tego co widzę Q9 nie ma pasma 2100MHz, a po tym paśmie
    chodzi 3G w Polsce, czy dobrze kombinuję że w Polsce będzie na
    nim tylko EDGE??

  • 185. Data: 2011-03-23 13:01:08
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-03-23 13:43, Pszemol pisze:

    > Co to znaczy "jak wykryje moją kartę wifi"?
    > Telefon ma wykrywać moją kartę wifi???? Nie rozumiem.
    > Telefon ma postawić w powietrzu SSID i tyle... nie?

    Chodziło mi właśnie o ten sterownik :) Wcześniej bawiłem się WM5 i
    różnie to bywało, na WM6 faktycznie nie miałem problemów

    Czasem się głupoty pisze :)

    > No z tego co widzę Q9 nie ma pasma 2100MHz, a po tym paśmie
    > chodzi 3G w Polsce, czy dobrze kombinuję że w Polsce będzie na
    > nim tylko EDGE??

    Hm, szczerze po wiem - nie wiem, nie znam tej motoroli, dowiesz się jak
    spróbujesz zapewne. Sprawdziłbym ustawienia BAND (zakresu) w opcjach,
    często można zmienić.

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/motorola/qq9/

    Wg tego linku niby ma UMTS PL, więc ktoś tu się mija z prawdą, chyba.

  • 186. Data: 2011-03-23 13:40:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/motorola/qq9/
    >
    > Wg tego linku niby ma UMTS PL, więc ktoś tu się mija z prawdą, chyba.

    Nie, to chyba nie mijanie się z prawdą a raczej różne wersje Q9.
    Ten z Twojego linka ma oznaczenie Q9h znane w USA jako Q9 World.
    Obawiam się, że standardowy Q9, bez literki h, miał tylko standard USA.
    W piątek będę się widział z tym kumplem to się okaże więcej szczegółów.
    EDGE właściwie też byłoby OK, chyba... Czy Skype (sam dźwięk, bez obrazu)
    da się jakoś używać na EDGE czy musi być do niego 3G?

    Dzięki za pomoc. Jak masz na imię?

  • 187. Data: 2011-03-23 17:01:08
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Nie wiadomo - nie słyszałeś o eksplodujących iP? ;)

    Słyszałem, ale po takim wybuchu to już chyba nic do Cupertino nie pośle.
    No chyba, że jak zlikwiduje właściciela (BTW, to chyba nieadekwatne
    słowo)- sabotażystę, to sam staje się zbędny :-P.

    Przemek

  • 188. Data: 2011-03-23 17:23:34
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pszemol pisze:
> [...]
    > Obawiam się, że standardowy Q9, bez literki h, miał tylko standard USA.
    > W piątek będę się widział z tym kumplem to się okaże więcej szczegółów.
    chyba nie. kaszana straszna. znaczy wolno to idzie niemiłosiernie. g3,
    nawet to najwolniejsze - dużo dużo lepiej. Tak to wygląda w praktyce, z
    mioch wyjazdowych sesji internetowych. NA papierze edge i g3 wyglądają
    trochę inaczej, a w praktyce - przepaść.

    Czy Skype (sam dźwięk, bez obrazu)
    > da się jakoś używać na EDGE czy musi być do niego 3G?
    moim zdaniem nie. tyle ze tu bardziej sie liczy ping niż sam transfer. o
    ile ja wiem ( ja mam) w G3 ping do googla 100-200mili sekund. - i z
    ciekawości sprawdze wieczoram jak to idzie. ale na edge - nawet bym nie
    próbował
    tu poczytaj na temat mororoli

    http://www.gsmarena.com/motorola_q_9h-1871.php
    ToMasz

  • 189. Data: 2011-03-23 19:09:34
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-03-23 14:40, Pszemol pisze:

> [...]
    > EDGE właściwie też byłoby OK, chyba... Czy Skype (sam dźwięk, bez obrazu)
    > da się jakoś używać na EDGE czy musi być do niego 3G?

    Jakoś będzie działał, ale jak? Nie ma pojęcia :) Raczej będzie zacinał.

    > Dzięki za pomoc. Jak masz na imię?

    A to jakieś pytanie pomocnicze? :D

  • 190. Data: 2011-03-23 19:19:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jakoś będzie działał, ale jak? Nie ma pojęcia :) Raczej będzie zacinał.

    Próbowałeś kiedyś czy tylko zgadujesz?

    No chciałem Ci podziękować jakoś dziwnie to brzmi: "dzięki nex@pl" :-)))