    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Wed, 23 Mar 2011 07:43:47 -0500

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
    news:4d892efc$0$2506$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    07-6452_7-32329274.html

    > Powiem szczerze, że nie wiem, jeśli wykryje Twoją kartę wifi to na bank
    > zadziała

    Co to znaczy "jak wykryje moją kartę wifi"?
    Telefon ma wykrywać moją kartę wifi???? Nie rozumiem.
    Telefon ma postawić w powietrzu SSID i tyle... nie?

    > Nie wiem jak z angielskim u ciebie:
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=377
    047

    O mój angielski się nie martw :-) Widziałem ten link wczoraj i właśnie
    widzę, że:
    Requirements: .NET Compact Framework 2.0 and Windows Mobile 5
    or later with the IPNAT driver included (most WM6 builds have this
    built-in).
    The "Internet Sharing" application that some phones have is not required,
    but IPNAT is.

    Ten Q9 ma WM6, więc powinno być ok. Nie rozumiem Twojej
    uwagi na temat rozpoznania mojej karty wifi...

    > Ja bez problemu podłączyłem do tej sieci wifi, która chyba jest
    > konfigurowana jako ad-hoc, ale mogę się tu mylić bo to ponad pół roku temu
    > było, dwa laptopy, jeden na xp, drugi z vistą. Prędkość miałem niestety
    > tylko edge (m650 nie ma umts), ale działało równolegle na obydwu
    > komputerach.

    No z tego co widzę Q9 nie ma pasma 2100MHz, a po tym paśmie
    chodzi 3G w Polsce, czy dobrze kombinuję że w Polsce będzie na
    nim tylko EDGE??